BMW i5 xDrive40 Touring

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PNM2
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2015
    • 1334
    • Espoo

Originally posted by pyroz View Post

Kyllä, sivistyneessä maailmassa, eli jossain muualla kuin Suomessa liikennevalojen automaattinen tunnistus ja niistä läpi ajaminen on onnistunut jo vanhemmiltakin malleilta. Sekä nopeusrajoitus kun muuttuu niin auto havaitsee sen jo ennakkoon ja voi sovittaa nopeuden sen mukaan automaattisesti, esim. kuskin asettaman (rajoitus +10kmh) mukaan.

Mutta ei meillä Suomessa. Autoilun korkeimmat kulut ja kehittymättömin liikenne <3
    En tiedä, voiko olla varusteista kiinni mutta neue klasset kyllä hidastavat ja kiihdyttävät ihan itse nopeusrajoituksen mukaan. Kiihdyttäessä joutunut itse näppäämään sen kympin lisää vauhtia esim motarilla, kun auto pysyy aina nopeusrajoituksen mukaisessa enkä vielä ole jaksanut kaivaa tuota nopeusrajoitus +10km/h -asetusta esiin.
    NA5 iX3 50 xDrive​
    ex: G26 i4 M50
    ex: G30 530e xDrive M-Sport
    ex: F11 525d xDrive
    ex: F11 520d
    ex: E91 318i

Comment

• pyroz
      BTCF Member
      • Nov 2002
      • 6878
      • PK-seutu

Originally posted by PNM2 View Post

En tiedä, voiko olla varusteista kiinni mutta neue klasset kyllä hidastavat ja kiihdyttävät ihan itse nopeusrajoituksen mukaan. Kiihdyttäessä joutunut itse näppäämään sen kympin lisää vauhtia esim motarilla, kun auto pysyy aina nopeusrajoituksen mukaisessa enkä vielä ole jaksanut kaivaa tuota nopeusrajoitus +10km/h -asetusta esiin.
      Neue klasset on sitten tietysti oma lukunsa. i5 on vanhempaa sukupolvea
      S65, S85, H1, N63TU, IB1

Comment

• ekaBMW
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2010
        • 517
        • Oulu

Originally posted by pyroz View Post

Kyllä, sivistyneessä maailmassa, eli jossain muualla kuin Suomessa liikennevalojen automaattinen tunnistus ja niistä läpi ajaminen on onnistunut jo vanhemmiltakin malleilta.
        Mutta ei meillä Suomessa. Autoilun korkeimmat kulut ja kehittymättömin liikenne <3
        Niinhän tuokin nimen omaan tekee. Tunnistaa punaisen valon ja varoittaa siitä mutta silti ajaa läpi.
        F11 530d xDrive 09/16
        Ex E60 530d xDrive A 10/08
        Ex E60 520dA 09/08 liisari
        Ex Opel Vectra 2.0i 8v -93
        Ex Opel Kadett 1.6 -89

Comment

Working...