Announcement

Collapse
No announcement yet.

ix korkeajänniteakun alentuneen eristysvastusvian korjaus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zakspeed
    BTCF Member
    • Nov 2003
    • 2001
    • Tampere

    ix korkeajänniteakun alentuneen eristysvastusvian korjaus

    BMW iX korjauksessa Akkuautolla. Linkki videoon alhaalla.
    Onko liittimien hapettuminen tyyppivika?
    Onko muilla tullut autoon tällaista vikaa?
    Vaikka meillä Akkuautolla painopiste on Tesla-korjauksissa, tarjoamme nyt myös BMW-sähköautoille vahvaa osaamistamme.
    Akkuauto kehittää uuden tarkastus tuotteen, jonka avulla pyritään saamaan tietoa liittimien ja akun kunnosta riittävän ajoissa, ennen suurempaa vikaantumista.
    Kiinnostaako?
    Kannattaa ottaa Akkuauto seurantaan!

    -Juha / Akkuauto​​

    21 likes, 0 comments - akkuautofinland on May 21, 2025: " BMW iX korjauksessa – korkeajänniteosaamista parhaimmillaan! Vaikka painopisteemme on Tesla-korjauksissa, tarjoamme myös BMW-sähköautoille asiantuntevaa apua ⚡ Tällä kertaa työn alla upea BMW iX – ja tiimimme hoiti homman huippuosaamisellaan! ️ Ota yhteyttä, jos BMW:si kaipaa osaavaa käsittelyä. Seuraa meitä ja näet lisää huippuluokan sähköautohuoltoja! #BMWix #Sähköauto #Sähköautohuolto #Korkeajännite #SähköautonOmistaja #TeslanOmistaja #AutohuoltoSuomi #LuotettavaHuolto #AmmattimainenPalvelu".
    -M5- '00
    -i3 94 rex '19
    -Ascona B 4.0 '80
    Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
    -Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
    -Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
  • Turder
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2008
    • 466
    • Suomi

    #2
    Muistelen, että Kokkolan Autohuollon Jesse kommentoi yhdellä videollaan, että BMW tehnyt tiivistykset ja liittimet melko hyvin ja ei ole tullut vikoja vastaan. Eikä pahemmin ole tullut (vielä) näitä vastaan. Oletteko tehneet jo paljon vastaavia remppoja sähkö-bemareihin? Hybrideissähän se "kuuluisa" pistoke on aika heikossa hapessa, tai pikemminkin hyvin hapettunut jos tarkkoja ollaan

    Comment

    • zakspeed
      BTCF Member
      • Nov 2003
      • 2001
      • Tampere

      #3
      Originally posted by Turder View Post
      Muistelen, että Kokkolan Autohuollon Jesse kommentoi yhdellä videollaan, että BMW tehnyt tiivistykset ja liittimet melko hyvin ja ei ole tullut vikoja vastaan. Eikä pahemmin ole tullut (vielä) näitä vastaan. Oletteko tehneet jo paljon vastaavia remppoja sähkö-bemareihin? Hybrideissähän se "kuuluisa" pistoke on aika heikossa hapessa, tai pikemminkin hyvin hapettunut jos tarkkoja ollaan
      Tämä GEN 5 sähkömalleja ainakin ix:n osalta todistetusti koskeva ongelma on tullut eteen nyt muutaman auton kohdalla. Tutkimme asiaa muiden korimallien kohdalla, mutta rakenne on lähes sama myös i4, ix3 jne malleissa joten odotettavissa on myös muissa tämä asia.

      Korkeajänniteakun avaamiselta säästytään mikäli asiaan ehditään reagoida ennen hapettuman leviämistä akuston puoleisiin liittimiin.

      Mikäli DC-latauskaapeli menee uusiksi joudutaan korkeajänniteakku käyttämään irti kaapeliston vaihtamiseksi.

      Takamoottorin korkeajännitekaapeli voidaan vaihtaa ilman akun irroitusta.

      Videon autosta meni siis kaikki edellämainitut uusiksi.
      -M5- '00
      -i3 94 rex '19
      -Ascona B 4.0 '80
      Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
      -Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
      -Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎