Moi
Tarkoitus olisi ostaa e3 bmw ja istuttaa siihen m60b40 v8 moottori.
Kuutiotilavuus täsmää muutosprosenttien kanssa koska e3 on tehty 2,5-3,3 litraisena, eli 3,3+25%muutosprosentti on 4,125 joka menee yli tuon 4 litraa,
mutta sitten tulee vastaan hevosvoimat...:think 3,3 litrasessa on 194hp ja muutosprosentti 20% eli 194+20%=232,8hp ja m60b40 koneessa on tehdashevosvoimat 282hp, joten hevosia on ylimääräisiä 49,2hp, joten kysymykseni kuuluu, että saako moottoria lain mukaan "kuristaa", eli alivirittää tuohon alle 232,8hp:n ja kelpaako dynolappu todisteeksi katsastuskonttorille.
onko kokemuksia alivirittämisestä, jos on niin voisitteko laittaa tänne viestiä.
t:Eetu
Tarkoitus olisi ostaa e3 bmw ja istuttaa siihen m60b40 v8 moottori.
Kuutiotilavuus täsmää muutosprosenttien kanssa koska e3 on tehty 2,5-3,3 litraisena, eli 3,3+25%muutosprosentti on 4,125 joka menee yli tuon 4 litraa,
mutta sitten tulee vastaan hevosvoimat...:think 3,3 litrasessa on 194hp ja muutosprosentti 20% eli 194+20%=232,8hp ja m60b40 koneessa on tehdashevosvoimat 282hp, joten hevosia on ylimääräisiä 49,2hp, joten kysymykseni kuuluu, että saako moottoria lain mukaan "kuristaa", eli alivirittää tuohon alle 232,8hp:n ja kelpaako dynolappu todisteeksi katsastuskonttorille.
onko kokemuksia alivirittämisestä, jos on niin voisitteko laittaa tänne viestiä.
t:Eetu
Comment