Terve,
Tämmöstä häikkää esiintyy meikäläisen X:ssä. Eli kun hidastat ajosta pysähdyksiin, vaikka valoihin. Nii juuri kun auto on melkin pysähtynyt alkaa tuntua koneesta/laatikosta tuommosta jurinaa. Ensimmäisenä tulee mieleen, että tuntuu aivan kuin laatikko ei vapauttaisi vetoa kunnolla vaan jää ikäänkuin veto päälle. Vähän kuin manuaalilla paikallaan jarru päällä alat nostamaan kytkintä. KYlmänä tätä ei esiinny, mutta kun vähän kone/laatikko lämpiää tulee tämä häikkä esiin. Tätä ei tapahdu ihan jokakerta pysähtyessä. Mutta kylläkin ehkä 2/3 pysähduksellä. Jos paikallaan "jurina" päällä käyttää keppiä N:llä se häviää. Eikä palaa vaikka laittaa takas D:lle. Sama jos laittaa paikallaan steppipuolella 2:sen päälle jurina häviää. Eilen testailin ja mielestäni sportti-puolella ei tee tuota ihan yhtä paljon kuin D:llä.
Näistä on ollu juttua tärinöistä tyhjäkäynnillä ja syypäänä on ollu koneen kannatinkumit. Voisko tän tyylinen häikkä liittyä niihin? Vai onko tuo laatikosta johtuvaa? Voisko turbiini olla niin loppu ettei enää meinaa luistaa kunnolla? Ja näissä laatikoissahan on ollu myös häikkää mekatroniikassa ja solenoideissa, voisko liittyä niihin?
Tuon "jurinan" huomaa kyllä ihan helposti, auto tärisee ihan penkkeihin ja rattiin tuntuvasti.
Tämmöstä häikkää esiintyy meikäläisen X:ssä. Eli kun hidastat ajosta pysähdyksiin, vaikka valoihin. Nii juuri kun auto on melkin pysähtynyt alkaa tuntua koneesta/laatikosta tuommosta jurinaa. Ensimmäisenä tulee mieleen, että tuntuu aivan kuin laatikko ei vapauttaisi vetoa kunnolla vaan jää ikäänkuin veto päälle. Vähän kuin manuaalilla paikallaan jarru päällä alat nostamaan kytkintä. KYlmänä tätä ei esiinny, mutta kun vähän kone/laatikko lämpiää tulee tämä häikkä esiin. Tätä ei tapahdu ihan jokakerta pysähtyessä. Mutta kylläkin ehkä 2/3 pysähduksellä. Jos paikallaan "jurina" päällä käyttää keppiä N:llä se häviää. Eikä palaa vaikka laittaa takas D:lle. Sama jos laittaa paikallaan steppipuolella 2:sen päälle jurina häviää. Eilen testailin ja mielestäni sportti-puolella ei tee tuota ihan yhtä paljon kuin D:llä.
Näistä on ollu juttua tärinöistä tyhjäkäynnillä ja syypäänä on ollu koneen kannatinkumit. Voisko tän tyylinen häikkä liittyä niihin? Vai onko tuo laatikosta johtuvaa? Voisko turbiini olla niin loppu ettei enää meinaa luistaa kunnolla? Ja näissä laatikoissahan on ollu myös häikkää mekatroniikassa ja solenoideissa, voisko liittyä niihin?
Tuon "jurinan" huomaa kyllä ihan helposti, auto tärisee ihan penkkeihin ja rattiin tuntuvasti.
Comment