Elikkäs tälläinen ongelma löytyy Vuoden 2000 BMW X5 4.4i ajettu 260tkm
Tuossa jotakin aikoja sitten kävi niin ikävästi että vesipumpunlaakeri petti ja sehän tuli sieltä ulos ja osuen jäähdyttimeen jolloin nesteet pamahti pihalle ja tuulettimen siivet palasina.
No se sitten korjautettiin uusi jäähdytin, vesipumppu, termari ja kaikki muu tarpeellinen osa.
No sitten kun se tuli korjaamolta niin siitä vuosi nestettä ja sitten ilmeni että vesipumppu on viallinen. No se meni sitten takasin liikkeeseen ja ilmeni että uusi vesipumppu on viallinen. Sen jälkeen liike laittoi uuden vesipumpun siihen.
No sillä uudella vesipumpulla ajelin sen 4000tkm Kunnes se alkoi TAAS vuotaa!
no luulin aluksi että jokin liitos tai vastaavasta paikasta pääsee vuotamaan.
Kävin merkkiliikkeessä näyttämässä jos se on jokin letku mistä valskaa nestettä.
Mekaanikko sanoi että se vuotaa vesipumpusta ja sanoi että ota vain yhteyttä asennusliikkeeseen missä pumppu on vaihdettu.
Otin yhteyttä asennusliikkeeseen ja ne sanoivat että virhe ei ole meidän, heillä on ammattipätevät kaverit jotka osaavat homman heissä ei ole vikaa.
No päätin sitten viedä auton ihan eri liikkeeseen laittamaan jälleen uutta vesipumppua.
No uudessa liikkeessä ne sitten laittoivat uuden vesipumpun autoon ja sanoin ilmoittakaa nyt heti jos vika onkin jossain muualla kun vesipumpussa.
No eipä ne sitten ilmoittanut mistään muusta kun että uusi vesipumppu on nyt asennettu ja nyt toimii.
Sitten ajelin sillä nyt sen päälle 4000tkm eteen päin kunnes nyt huomasin kun auto oli seisonnut parkkipaikalla kaksi tuntia ja käynnistin ja ihmettelin mites se noin oudosti käy ja samalla tuli ilmoitus näyttöön että Jäähdytineste matala tarkista neste.
ja tarkistin paisuntasäliön ja sehän tikku oli siellä ihan pohjassa!!
Lisäsin heti jäähdytinestettä mitä oli varalla mukana.
Ja sieltähän se auton alle valuttaa etupanssari mistä loppuu niin sieltä välistä sitä jälleen kerran tippuu..
Alkaa mennä jo toivo ja usko tähän pumppu ongelmaan
Mistä ihmeestä tämä vuoto homma voi oikein johtua??
Vetää kyllä vähän sanattomaksi nyt
Tuossa jotakin aikoja sitten kävi niin ikävästi että vesipumpunlaakeri petti ja sehän tuli sieltä ulos ja osuen jäähdyttimeen jolloin nesteet pamahti pihalle ja tuulettimen siivet palasina.
No se sitten korjautettiin uusi jäähdytin, vesipumppu, termari ja kaikki muu tarpeellinen osa.
No sitten kun se tuli korjaamolta niin siitä vuosi nestettä ja sitten ilmeni että vesipumppu on viallinen. No se meni sitten takasin liikkeeseen ja ilmeni että uusi vesipumppu on viallinen. Sen jälkeen liike laittoi uuden vesipumpun siihen.
No sillä uudella vesipumpulla ajelin sen 4000tkm Kunnes se alkoi TAAS vuotaa!
no luulin aluksi että jokin liitos tai vastaavasta paikasta pääsee vuotamaan.
Kävin merkkiliikkeessä näyttämässä jos se on jokin letku mistä valskaa nestettä.
Mekaanikko sanoi että se vuotaa vesipumpusta ja sanoi että ota vain yhteyttä asennusliikkeeseen missä pumppu on vaihdettu.
Otin yhteyttä asennusliikkeeseen ja ne sanoivat että virhe ei ole meidän, heillä on ammattipätevät kaverit jotka osaavat homman heissä ei ole vikaa.
No päätin sitten viedä auton ihan eri liikkeeseen laittamaan jälleen uutta vesipumppua.
No uudessa liikkeessä ne sitten laittoivat uuden vesipumpun autoon ja sanoin ilmoittakaa nyt heti jos vika onkin jossain muualla kun vesipumpussa.
No eipä ne sitten ilmoittanut mistään muusta kun että uusi vesipumppu on nyt asennettu ja nyt toimii.
Sitten ajelin sillä nyt sen päälle 4000tkm eteen päin kunnes nyt huomasin kun auto oli seisonnut parkkipaikalla kaksi tuntia ja käynnistin ja ihmettelin mites se noin oudosti käy ja samalla tuli ilmoitus näyttöön että Jäähdytineste matala tarkista neste.
ja tarkistin paisuntasäliön ja sehän tikku oli siellä ihan pohjassa!!
Lisäsin heti jäähdytinestettä mitä oli varalla mukana.
Ja sieltähän se auton alle valuttaa etupanssari mistä loppuu niin sieltä välistä sitä jälleen kerran tippuu..
Alkaa mennä jo toivo ja usko tähän pumppu ongelmaan
Mistä ihmeestä tämä vuoto homma voi oikein johtua??
Vetää kyllä vähän sanattomaksi nyt
Comment