Oirekuva seuraavanlainen : kun lähtee puolilämpimästä hallista viileämpään ulkoilmaan , muutaman kymmenen metrin ajon jälkeen kone pyrkii tukehtumaan kaasua painaessa , pintakaasulla vetää ohuesti. Oiretta kestää satakunta metriä , sitten vetää normaalisti. Kerran syttyi hetkeksi moottorin vikavalo , yleensä ei. Tulee mieleen , että ilmamäärämittari ei välitä/saa oikeaa informaatiota äkillisestä lämpötilan muutoksesta. Kun moottori hieman lämpenee , mittari antaa taas oikeaa informaatiota ( ehkä itse läämmettyään myös ? ). Oiretta ei koskaan esinny , jos autolla lähtee suoraan kylmästä ajamaan. Tekisi mieli tutkia ilmamäärämittaria ja sen liitoksia ja mahdollisesti puhdistaa. Missä se sijaitsee , pääseekö helposti käsiksi ? Tuleeko jollain jotakin muuta mieleen ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E70 40D Ilmamäärä mittari ?
Collapse
X
-
Ehkä ne koodit kannattaisi lukea ennenkuin pilaat sen ilmamassamittarin...
Mittarin sijainnin näet täältä
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
-
-
Kiitos , selkeä kuva. Pitääpä tutkia , samalla näkee senkin , onko omassa kärryssä tuo cold climate versio. Tuleeko mieleen jokin suositeltava vikakoodinlukija. Mielelläni haarukoisin aluksi mahdollsimman pitkälle ongelmaa , kokemukset merkkihuollosta tämän tyyppisetn vikojen yhteydessä on kehnoja. Hyvällä tuurilla vika löytyy kerralla ja tulee kuntoon , mutta yhtä hyvin osia voidaan vaihtaa summamutikassa , kunnes joko osuu kohdalleen , tai asiakkaan rahat loppuvat.
Comment
-
-
Originally posted by melperri View PostKiitos , selkeä kuva. Pitääpä tutkia , samalla näkee senkin , onko omassa kärryssä tuo cold climate versio. Tuleeko mieleen jokin suositeltava vikakoodinlukija. Mielelläni haarukoisin aluksi mahdollsimman pitkälle ongelmaa , kokemukset merkkihuollosta tämän tyyppisetn vikojen yhteydessä on kehnoja. Hyvällä tuurilla vika löytyy kerralla ja tulee kuntoon , mutta yhtä hyvin osia voidaan vaihtaa summamutikassa , kunnes joko osuu kohdalleen , tai asiakkaan rahat loppuvat.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by melperri View PostOk , siinä INPA:n kanssa touhutessa on ilmeisesti riski , että saa auton sekaisin? Voiko pelkkä vikakoodien lukeminenkin piuhalla ja ohjelmalla tehdä jotain haittaa ? Jos näin on , lienee viisainta tukeutua sitten asiaan vihkiytyneisiin.
mutta kyllä inpallakin auton saa sellaiseen kuntoon että ei lähde käyntiin jos vääriä paikkoja räplää...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Comment