Huomasin muuten, että eipä parkkitutkatkaan toimi. Piippaa liikkeellelähdettäessä ja vilkuttaa keskikonsolissa vihreää valoa samalla lailla kuin adaptiivisten ajovalojen ledi valokytkimessä. Nämä kaikki ongelmat tuli siis kerralla..
Olenkohan vahingossa irrottanut jonkun liittimen keulalta? Täytynee ajaa talliin selvittämään asiaa.
Ja samalla tajusin, että olen unohtanut kiinnittää sytyttimiin johdot takaisin kiinni. Ja kas, valot toimii taas..
Adaptiiviset valot ei vaan edelleenkään toimi. Eikä parkkitutka. Liekö ne pitää jostain asettaa uudelleen. No, sitä on aikaa miettiä, nyt voi kuitenkin ajaa myös pimeällä..
Hyvää on myös se, että sitä INPAa tuli tutkittua pakosta vähän enemmän. Oppia ikä kaikki.
Ja samalla tajusin, että olen unohtanut kiinnittää sytyttimiin johdot takaisin kiinni. Ja kas, valot toimii taas..
Adaptiiviset valot ei vaan edelleenkään toimi. Eikä parkkitutka. Liekö ne pitää jostain asettaa uudelleen. No, sitä on aikaa miettiä, nyt voi kuitenkin ajaa myös pimeällä..
Hyvää on myös se, että sitä INPAa tuli tutkittua pakosta vähän enemmän. Oppia ikä kaikki.
Adaptiiviset ajovalot eivät toimi katkaisijan normiasennossa. Käännä kytkin automaattiasentoon ja kokeile uusiksi. Näin ainakin minulla toimii.
Jep, tarkoitin sitä, että nyt katkaisijan ollessa automaattiasennossa se pieni vihreä ledi, joka tässä asennossa palaa normaalisti jatkuvasti, vilkkuu nyt koko ajan. Eikä valot käänny. En ole ehtinyt tutkia tuota vielä sen enempää.
Jep, tarkoitin sitä, että nyt katkaisijan ollessa automaattiasennossa se pieni vihreä ledi, joka tässä asennossa palaa normaalisti jatkuvasti, vilkkuu nyt koko ajan. Eikä valot käänny.
Täällä sama murhe.Eikä tee sitä valojen tsekkausliikkeitäkään valojen syttyessä (missään katkaisijan asennossa).Ei kumpikaan umpio.Ensi viikolla piuhaan menossa...
Comment