Kymmenkunta mersua on kokeiltu ja nyt on 2005 3.0 dieseli sillä gm:n kauhulaatikolla.Ajettu 319 tkm
Ostin pikku vitosen liikkeestä pari viikkoa sitten .Viimeksi ostin mazdan liikkeestä vuonna-89 . Noin 20 autoa sitten yksityisiltä vuosien varrella.
500-1000 euroa on yleensä mennyt ainakin mersujen kanssa ostopäivän jälkeen tyyppivikojen kanssa taistellessa ja korjaillessa.
Pallonivel reaktiotangosta,iskarin yläpään laakeri ja xenon polttimo uusiksi kun hitaasti syttyi .Onko yleistä korjuuta liikkeen piikkiin?Minulla ei moisesta kokemusta,mutta mukisematta korjattiin.
Menihän sitä tähänkin
Ensimmäiseksi imusarjan läppien poisto.Läppäakselien juurista puski liejua,mutta itse läpät oli vielä virheettömässä kunnossa.Roskiin ne lensi saman tien.Mersuista poiketen aika maltillisesti töhnää kanavissa.Noin 2 mm
Seuraavana vaihteiston huuhteluöljynvaihto.
Mangeetissa parin millin kerros töhnää.Täyytyyhän siinä rautaa olla vaikkei sormiin tuntunutkaan.Öljy ei haissut palaneelta ja ei ollut läpimustaa.
15 litraa kone käytti läpi ja väri vaihtui koneen tarkistusikkunassa punaiseksi kuten pitääkin.Asentajan mukaan hyvä laatikko.Paineet pysyi 2,5 kg vaihde deellä.Mitä se ikinä tarkoittaakaan,,en tiiiä.
Minusta toimii kuten pitääkin.Vaihtohetki on hieman pehmeämpi uusilla öljyillä.Muuta eroa en löydä.Ehkä vaihtoväli hieman pidempi.
Paljon on parjattu kyseistä laatikkoa.Onkohan ajotavalla ja olosuhteilla merkitystä minkä verran kestää ilman öljynvaihtoa.
Paljon peräkärryn tai vaikka asuntovaunun vetoa norjan vuorilla 300 tkm ajetuilla öljyillä niin voihan se antautua.Siihen vielä lastutus niin taitaa olla piste iin päälle.
En nostele vielä käsiä pystyyn voiton merkiksi,mutta kyllä tuntuu aika onnistuneelta ostokselta suomen halvimmaksi ja vielä liikkeestä ostettuna
Ostin pikku vitosen liikkeestä pari viikkoa sitten .Viimeksi ostin mazdan liikkeestä vuonna-89 . Noin 20 autoa sitten yksityisiltä vuosien varrella.
500-1000 euroa on yleensä mennyt ainakin mersujen kanssa ostopäivän jälkeen tyyppivikojen kanssa taistellessa ja korjaillessa.
Pallonivel reaktiotangosta,iskarin yläpään laakeri ja xenon polttimo uusiksi kun hitaasti syttyi .Onko yleistä korjuuta liikkeen piikkiin?Minulla ei moisesta kokemusta,mutta mukisematta korjattiin.
Menihän sitä tähänkin
Ensimmäiseksi imusarjan läppien poisto.Läppäakselien juurista puski liejua,mutta itse läpät oli vielä virheettömässä kunnossa.Roskiin ne lensi saman tien.Mersuista poiketen aika maltillisesti töhnää kanavissa.Noin 2 mm
Seuraavana vaihteiston huuhteluöljynvaihto.
Mangeetissa parin millin kerros töhnää.Täyytyyhän siinä rautaa olla vaikkei sormiin tuntunutkaan.Öljy ei haissut palaneelta ja ei ollut läpimustaa.
15 litraa kone käytti läpi ja väri vaihtui koneen tarkistusikkunassa punaiseksi kuten pitääkin.Asentajan mukaan hyvä laatikko.Paineet pysyi 2,5 kg vaihde deellä.Mitä se ikinä tarkoittaakaan,,en tiiiä.
Minusta toimii kuten pitääkin.Vaihtohetki on hieman pehmeämpi uusilla öljyillä.Muuta eroa en löydä.Ehkä vaihtoväli hieman pidempi.
Paljon on parjattu kyseistä laatikkoa.Onkohan ajotavalla ja olosuhteilla merkitystä minkä verran kestää ilman öljynvaihtoa.
Paljon peräkärryn tai vaikka asuntovaunun vetoa norjan vuorilla 300 tkm ajetuilla öljyillä niin voihan se antautua.Siihen vielä lastutus niin taitaa olla piste iin päälle.
En nostele vielä käsiä pystyyn voiton merkiksi,mutta kyllä tuntuu aika onnistuneelta ostokselta suomen halvimmaksi ja vielä liikkeestä ostettuna
Comment