.....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E53 3.0d Nykiminen
Collapse
X
-
Määrienvertailu tehty luottavaisena että syyllinen pätkimiseen löytyy, mutta vesiperä taisi olla. Määrät on huomattavan tasaiset, ja kuvassa oleva ohivuotojen määrä 2min käytöllä. Kierrokset nostamalla pahamaineiselle 1200-1500 pätkimisalueelle, on ohivuoto edelleen tasainen.
Testattu myös suutin kerrallaan irtikytkemällä ja kierroksia nostamalla, sama pätkiminen jatkuu ko. kierrosalueella.
Ohivuodot on yli 20ml, mutta luvattoman tasaiset ja käyntiinlähtö todella hyvä.:think
Voiko viallinen turbiini oirehtia P päällä noin? Ajaessa ehkä ilmeisemmin, mutta että paikallaan?
Saakohan tästä romuraudan hintaa kuusankoskella?
Comment
-
-
Originally posted by mopedi View PostTestattu myös suutin kerrallaan irtikytkemällä ja kierroksia nostamalla, sama pätkiminen jatkuu ko. kierrosalueella.
Testo on loistava ohjelma live-datan seurailuun ja tutkimiseen.
Minkäslaisia jännitteitä/jännite vaihtelua näyttää tällaiset arvot kun "Capasitor voltage UC1 ja UC2"?
Inpalla löytyy DDE:n alta ja analog values 1.
Ehkä kaukaa haettua mutta kun tsekkasit suuttimien johtosarjan niin katoitko myös liittimien kunnon boksin päästä?
Comment
-
-
Juuri näin. Sama pätkiminen jatkuu jokainen suutin irtikytkettynä erikseen, joten alkaa suutinvika olla poissuljettu.
Kaasupotikkakin näyttää INPAn mukaan toimivan.
En ole tuota suuttimen johtosarjaa boksilta tarkastanut, enkä enää oikeen usko suutinpuolen vikaan
Originally posted by Hezman View PostSuutin kerralla irtikytketty ja sama pätkiminenkö tapahtuu jokaisen suuttimen kohdalla?
Testo on loistava ohjelma live-datan seurailuun ja tutkimiseen.
Minkäslaisia jännitteitä/jännite vaihtelua näyttää tällaiset arvot kun "Capasitor voltage UC1 ja UC2"?
Inpalla löytyy DDE:n alta ja analog values 1.
Ehkä kaukaa haettua mutta kun tsekkasit suuttimien johtosarjan niin katoitko myös liittimien kunnon boksin päästä?
Comment
-
-
Originally posted by mopedi View PostEn ole tuota suuttimen johtosarjaa boksilta tarkastanut, enkä enää oikeen usko suutinpuolen vikaan
Vai meinaatko jotain mekaanista vikaa?
Comment
-
-
Täytyy tutkia nämä kun vitutus vähenee ja motivaatio kasvaa
Työmatka ajossa maantiellä ei juuri mitään ongelmaa. Kaupungissa ei pysty nykimisen takia ilman otsasuonen räjähtämistä ajaa.
Moottoritilasta toisinaan vedättäessä kuuluu kirskahdus. Sillä vaihdoin paineensäätimen kun arvelin että mahdollisesti mekaaninen varo purkaa ylim. Rail paineita. Liekkoö suutin vai turbiiniko huutanee hoosiannaa
Hyvä ostos! Myyjällä kannattaa lotota kun koeajon verran toimi.
Originally posted by WSE1 View Postrail paineanturia ja sen johtoa sekä esipaineanturia ja sen johtoa tutkisin nyt kyllä erittäin tarkasti.
Comment
-
-
Yksi helppo ja halpa konsti kannattaa kokeilla eli diesel puhdistusaineet. Itse kerran kokeillut autooni, jossa tyhjäkäynti -1000 rpm välillä vähän vatkas. Ainakin reilusti väheni oireet. Paha sanoa, johtuiko tästä, koska oire oli vähän satunnaisluonteinen. Noista mömmöistä on kovin ristiriitaista tietoa. Tiedä sitten mikä on totuus. Tosin sinun autosi oireet ehkä viittaavat johonkin "oikeaan" vikaan.
Comment
-
-
Originally posted by mopedi View PostHyvin nykii edelleen. Hieman motivaatiota saaneena soittelin merkkiliikkeeseen, josko tarkastaisivat/ohjelmoisivat orkkis softan, mutta mitä sitä paskaa "ei taida noin vanhaan enään onnistua" oli vastaus
Melkoinen ongelmajäte näin vanha auto joe39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Hyvin nykii ja nytkää edelleen. Ei ota merkkiliike hoitaakseen, eikä mene kaupaksi pilkkahintaan? Pakko kait se on suuttimet kokeeksi alkaa vaihtamaan.
Onko kellään mitään ideaa viallisen/viallisten suuttimien paikallistamiseksi. Jotain muuta kuin mekaaninen määrienvertailu tai korjausarvojen tuijottelu?
Jos Kainuun alueella taituria vian selvittämiseen niin ilmottautukoon.
Comment
-
-
Originally posted by mopedi View PostHyvin nykii ja nytkää edelleen. Ei ota merkkiliike hoitaakseen, eikä mene kaupaksi pilkkahintaan? Pakko kait se on suuttimet kokeeksi alkaa vaihtamaan.
Onko kellään mitään ideaa viallisen/viallisten suuttimien paikallistamiseksi. Jotain muuta kuin mekaaninen määrienvertailu tai korjausarvojen tuijottelu?
Jos Kainuun alueella taituria vian selvittämiseen niin ilmottautukoon.
Joku harrastaja, jolla on INPA ja TESTO. Tai sitten asennat itsellesi INPA:n, jos ei ketään löydy lähistöltä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by mopedi View PostNyt loppui nykiminen ja auton kanssa hermoilu. Kyyti on tasaista ja ajamisesta voi nauttia. Bmw hävisi taloudesta ja alla on ainut oikea vaihtoehto Toyota Corolla
Onko kyyti oikeasti tasaista ja voiko ajamisesta nauttia corollassa :thinkF11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
Comment