Announcement

Collapse
No announcement yet.

x5 täyttösäiliön kylki halki

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • korbimotors
    Bimmer Rookie
    • Oct 2012
    • 195
    • Salla

paisunta säiliön allehan tulee kans termostaatti, tälläinen: http://bemariosat.fi/index.php?id_pr...duct&id_lang=2

tuo termostaatti pitää uusia kun siitä termostaatista oli se muovinen kansi mennyt rikki niin ei pysy enään se kansi kiinni tuossa termostaatissa.

Tuo on siis öljynjäähdytys termostaatti. Nyt kun sitä ei ollut eilen mistä laittaa kun vaihdoin tuon paisuntasäiliön niin jätin sen pois kokonaan. Kuinka tärkeää virkaa se hoitaa tuo termari noin niinku lyhyesti kerrottuna? tottakai ostan siihen uuden termostaatin ja vaihdan sen sinne mutta nyt kun sitä ei ole niin uskaltaako autolla liikkua kuitenkin ihan normaalisti? Eikait tuollaisia öljynjäähdytys termostaatteja ole ennenvanhaa edes ollut ja hyvin on vehkeet toimineet. mutta viisaampi vois kertoa tuon termarin tärkeyden ja toiminnan minulle?

Comment

• peltone
      BTCF Member
      • Jan 2005
      • 8092
      • Willähde

Tuo alkuperänen automaattivaihteiston termari hajoaa melkolailla aina kun tuon paisarin irrottaa.
      Itse ainakin ajoin ilman termaria kun ei uutta ollut käsillä kun se käsiin hajosi.
      Luin myös saman kysymyksen takia muilta foorumeilta ovatko ajaneet, ovat.

Last edited by peltone; 21-03-2016, 16:01.
      E30 316 -87
      E91 325i -06
      E61 530d -06
      F10 520d -14
      ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3

Comment

• korbimotors
        Bimmer Rookie
        • Oct 2012
        • 195
        • Salla

Originally posted by peltone View Post
        Tuo alkuperänen automaattivaihteiston termari hajoaa melkolailla aina kun tuon paisarin irrottaa.
        Itse ainakin ajoin ilman termaria kun ei uutta ollut käsillä kun se käsiin hajosi.
        Luin myös saman kysymyksen takia muilta foorumeilta ovatko ajaneet, ovat.

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=760515
        soittelin just KL-varaosiin niin ei sielläkään ollut tuota hyllyssä ja ei ollut koskaan myytykkään sellaista Eli minä ajelen myös ilman tuota termaria. Itse katsoin tuon turhaksi termariksi, mutta silti halusin kysyä myös täältä.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎