No niin tuli hommattua taas X5 bemari ja huonolla menestyksellä lähti taas tämän auton kans:
Tänään huomasin että autossa alkoi nousta lämmöt yli puolen välin. Onneksi en ollut missään kaueampana vaan lähellä kotia. Ajoin auton kotiin ja kävin ostamassa nestettä ja aloin lisäämään nestettä niin lorina vaan kuului. Sitten aloin tutkimaan, että mistä se oikein vuotaa järjestelmä niin oli itse jäähdytin nesteen täyttösäiliö halki pitkältä matkalta sivusta. En ymmärrä mikä ihme tuon on voinut rikkoa. Ja onko tälläisiä tapahtumia edes muille sattunut kuin minulle, että menee joku täyttösäiliö halki. Tuo näytti ainakin nopealla vilkaisulla että olisi ihan erillinen osa eli ei tarvitse alkaa ostamaan koko syyläripakettia uutta vaan riittää että hommaa jostain ehjän täyttösäiliön. Olisko kenelläkään tiedossa tuollaiseen 3.0i koneiseen x5 ehjää jäähdytinnesteen täyttösäiliötä?
Lämmöt ehti käydä hetken korkealla mutta eikait tuo heti ehdi rikkoa kansia tms..? vai kuinka herkkä tuo 3.0i kone on hetkellisestä lämmön noususta?
Kiinnostais kyllä tietää sekin että mikä hitto tuon säiliön on voinut rikkoa. ihan tuollainen pitemmältä matkalta oleva halkeama pystysuunnassa. Melko ylhäältä säiliötä sinne asti mistä lähtee sitten koneeseen päin letkulähtö säiliöltä.
Tänään huomasin että autossa alkoi nousta lämmöt yli puolen välin. Onneksi en ollut missään kaueampana vaan lähellä kotia. Ajoin auton kotiin ja kävin ostamassa nestettä ja aloin lisäämään nestettä niin lorina vaan kuului. Sitten aloin tutkimaan, että mistä se oikein vuotaa järjestelmä niin oli itse jäähdytin nesteen täyttösäiliö halki pitkältä matkalta sivusta. En ymmärrä mikä ihme tuon on voinut rikkoa. Ja onko tälläisiä tapahtumia edes muille sattunut kuin minulle, että menee joku täyttösäiliö halki. Tuo näytti ainakin nopealla vilkaisulla että olisi ihan erillinen osa eli ei tarvitse alkaa ostamaan koko syyläripakettia uutta vaan riittää että hommaa jostain ehjän täyttösäiliön. Olisko kenelläkään tiedossa tuollaiseen 3.0i koneiseen x5 ehjää jäähdytinnesteen täyttösäiliötä?
Lämmöt ehti käydä hetken korkealla mutta eikait tuo heti ehdi rikkoa kansia tms..? vai kuinka herkkä tuo 3.0i kone on hetkellisestä lämmön noususta?
Kiinnostais kyllä tietää sekin että mikä hitto tuon säiliön on voinut rikkoa. ihan tuollainen pitemmältä matkalta oleva halkeama pystysuunnassa. Melko ylhäältä säiliötä sinne asti mistä lähtee sitten koneeseen päin letkulähtö säiliöltä.
Comment