Tervehdys. Tuli vuosi sitten vaihdossa -02 E53 X5 sillä mopoimmalla dieselkoneella. Nyt vasta sain aikaiseksi rekisteröityä tänne. Tykkään autosta tosi paljon, mut saishan se vähän lujempaakin kulkea. Pohdin sitä vaihtaisko tuon facelift E53 bemariin tai pitäiskö avata enemmänkin lompakkoa ja ostaa E70? Saisko silloin rahalle miten vastinetta? Vai hakisko virittämällä lisää tehoa kun auto on kuitenkin muuten hyvä ja vähän ajettu (460tkm).
Ilmeisesti tuosta nykyisestä koneesta sais helpolla=lastuttamalla noin 230hv? Mutta facelift mallin E53 bemarin koneesta sais pelkällä lastulla 280hv?
Facelift mallissa olis ilmeisesti erilainen vaihdelaatikko ja onko nelivedossakin jotain eroja? Onko nuo facelift mallin voimansiirron osat kestävämpiä? Entä onko facelift mallin neliveto vähemmän maastokykyinen kuin tämä ilmeisesti land roverin neliveto-osaamiseen perustuva prefaceliftin neliveto? Onko facelift e53 230hv moottoriltaan ja voimansiirroltaan sama auto kuin e70 3,0D?
Auto siis on tietenkin vain käyttis ja ne oikeesti nopeat autot (Toyotat siis) on mulla sit erikseen, mutta jotenkin tykkäisin jos tämäkin vähän nopeammin kiihtyis.
Ilmeisesti tuosta nykyisestä koneesta sais helpolla=lastuttamalla noin 230hv? Mutta facelift mallin E53 bemarin koneesta sais pelkällä lastulla 280hv?
Facelift mallissa olis ilmeisesti erilainen vaihdelaatikko ja onko nelivedossakin jotain eroja? Onko nuo facelift mallin voimansiirron osat kestävämpiä? Entä onko facelift mallin neliveto vähemmän maastokykyinen kuin tämä ilmeisesti land roverin neliveto-osaamiseen perustuva prefaceliftin neliveto? Onko facelift e53 230hv moottoriltaan ja voimansiirroltaan sama auto kuin e70 3,0D?
Auto siis on tietenkin vain käyttis ja ne oikeesti nopeat autot (Toyotat siis) on mulla sit erikseen, mutta jotenkin tykkäisin jos tämäkin vähän nopeammin kiihtyis.
Comment