Äsken ilmestyi DPF-herja i-driven näytölle. Sinällään outoa, koska tuo on kuitenkin polttoja tehnyt ja lämmöt ovat pyörineet siinä 76-78 asteessa. Mistä kannattaa ostaa uusi termari? Kannattaako lähteä liikkeelle päätermostaatin uusimisesta ja sitten vasta nuo muut, jos lämmöt ei nouse? Onko kännykkään saatavilla ohjelmistoa, jolla pystyisi katsomaan/nollaamaan vikakoodeja ja pyytämään pakkopolttoa päälle?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
X5 e70 lämmöt hiukan alhaalla ja DPF-herja ruudussa
Collapse
X
-
X5 e70 lämmöt hiukan alhaalla ja DPF-herja ruudussa
AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88Tags: None
-
-
Originally posted by Fabsu View PostÄsken ilmestyi DPF-herja i-driven näytölle. Sinällään outoa, koska tuo on kuitenkin polttoja tehnyt ja lämmöt ovat pyörineet siinä 76-78 asteessa. Mistä kannattaa ostaa uusi termari? Kannattaako lähteä liikkeelle päätermostaatin uusimisesta ja sitten vasta nuo muut, jos lämmöt ei nouse? Onko kännykkään saatavilla ohjelmistoa, jolla pystyisi katsomaan/nollaamaan vikakoodeja ja pyytämään pakkopolttoa päälle?
Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
-
-
Carly asennettu, mutta eipä onnistu sillä yhteyden luonti tuon elm327 mini mokkulan kanssa. Pitää ilmeisesti ostaa Carlyn oma mokkula, että saa yhteyden pelaamaan. Lämmöistä, auton käytöksestä ja hajusta päätellen tuo kuitenkin jonkinlaista polttoa tekee. Tämä poltto on kestoltaan paljon lyhyempi kuin normaali poltto ja nyt se on toistunut n. 200 km välein.AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
-
Vaatii ymmärtääkseni sen Carlyn oman mokkulan toimiakseen.
Nuo lyhemmät (ja useammin) tapahtuvat poltot kielivät siitä että tukossa alkaa pönttö olemaan..
Itse totesin (jälleen) ensimäisten INPAlla näkyvien vikakoodien jälkeen että ei kun pönttö pois ja woimaa.
Mulla oli/on autolla ajettu ~145tkm, ja oireet alkoivat jo ~140tkm:n tietämillä
Originally posted by Fabsu View PostCarly asennettu, mutta eipä onnistu sillä yhteyden luonti tuon elm327 mini mokkulan kanssa. Pitää ilmeisesti ostaa Carlyn oma mokkula, että saa yhteyden pelaamaan. Lämmöistä, auton käytöksestä ja hajusta päätellen tuo kuitenkin jonkinlaista polttoa tekee. Tämä poltto on kestoltaan paljon lyhyempi kuin normaali poltto ja nyt se on toistunut n. 200 km välein.AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
E61 530xd M-Sport Touring -07
Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
Duunissa: F11 520d x-drive -17
Comment
-
-
Näinhän se on. Kai se pitää alkaa jälleen miettimään Seinäjoen reissua...AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
-
Originally posted by Fabsu View PostMistä kannattaa ostaa uusi termari?
Ostaessani vuosi sitten e53 m57n, lämmöt oli reilusti vajaat. Uudella termostaatilla mentiinkin 90 asteeseen vaikka tuo horonokka hidastaakin lämmönnousun pakkasilla tehokkaasti, onneksi tähän saa tungettua jäähdyttäjän eteen sen perinteisen pahvin.
Nyt lämmöt nousee kyllä kuormittamalla vaikka 90 asteeseen, mutta normiajossa menee alle 80 asteen tosi pitkään, ja pakkasilla tilanne varmaan jo toivoton. Ja taas vaihdetaan, tämä oli sitten 1 vuoden termari. Jotenkin ärsyttävää kun termostaatin vaihtoväli on lyhyempi kuin öljynvaihtoväli.
Toisessa autossani e46 m57 termostaatti on kestänyt useamman vuoden , ja siihen saa nuo munuaisten taakse tulevat peiteläpät.*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
-
Mulla on orkkis termareita hyllyssä, ja joulukuussa tulee penkkisigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Originally posted by suppari View PostMulla on orkkis termareita hyllyssä, ja joulukuussa tulee penkkiAUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
-
Originally posted by Fabsu View PostLaittelehan privaan hintatietoa, että mitä kustantaa: ohjelmointi, dpf poisto ja termarin vaihto.sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Vaihdoin tuohon omaan sd:hen vuosi sitten alkuperäisen termarin, ei juuri vaikutusta lämpöihin = 77-82 astetta.
Seuraavaksi egr ja laatikon termari > ei juuri vaikutusta lämpöihin.
Tänä syksynä meni vesipumppu ja vaihdoin samalla Febi-Bilstein merkkisen päätermarin > lämmöt matka-ajossa aina 88-92 astetta ja nousee nopeasti tuohon.
Suosittelen.e70 X5 3.0sd -08
f30 320i xdrive -16
e30 325i Cabriolet -88 M52b28
e28 524td ic -84 ikuisuusprojekti
e30 316 -88 2,2TIC M10
e21 323i -81 ruostekasa...
Comment
-
-
Originally posted by vexu524tdic View PostVaihdoin tuohon omaan sd:hen vuosi sitten alkuperäisen termarin, ei juuri vaikutusta lämpöihin = 77-82 astetta.
Seuraavaksi egr ja laatikon termari > ei juuri vaikutusta lämpöihin.
Tänä syksynä meni vesipumppu ja vaihdoin samalla Febi-Bilstein merkkisen päätermarin > lämmöt matka-ajossa aina 88-92 astetta ja nousee nopeasti tuohon.
Suosittelen.AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
-
Tällaiset herjat sain ulos:
Info-particle system
Code:00452A
Particle filter system
Code: 004D4A
BSD message failure
Code: 0042DE
Polttoja tekee kuitenkin, mutta tihennetyin välein. Koitin Carlyllä nollata ajaessa, mutta aina tulivat takaisin. Mitä nuo koodit tarkoittavat?AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
-
Originally posted by Fabsu View PostMistä hommasit tuon Febi-Bilstein merkkisen päätermarin?
Noita saa varmasti melkein joka putiikista tilaamalla.e70 X5 3.0sd -08
f30 320i xdrive -16
e30 325i Cabriolet -88 M52b28
e28 524td ic -84 ikuisuusprojekti
e30 316 -88 2,2TIC M10
e21 323i -81 ruostekasa...
Comment
-
Comment