X5 kesärenkaiden valinta
Collapse
X
-
Minulle tulee misukan latitude sport 3 eteen 275/40R20 ja taakse 315/35R20. Vanteina V spoke 227. Nyt on joka nurkassa 275/40 bridgestonen blizzak kitkat ja hyvä ajaa noilla.
-
Mä käytän noilla 20" 214 Y-spoke vanteilla 275/40-20" gummia ympäriinsä ja menee kuin juna, eikä vetele. Kaverilla presiis sama 315 takapyörillä ja aivan järkky urille, vaikka kulmat pitäis olla tikissään. Ehkä tuo 315 vaan yksinkertaisesti on liian leveä meidän urasille teille.
Leave a comment:
-
Mulla oli entisessä 4,8iS:ssä samaa kokoluokkaa ja ovat kyllä jäätävän kokoiset munkit. Tällasessa karvalakkimallin kiesissä saa kelvata perusturon renkulat, mutta niin alas en aio vielä vajota että laittaisin jotkut linglongit.
Leave a comment:
-
Juuri noista kumhoista ei kokemusta mutta yleensä ne on olleet nimen omaan vähän sinnepäin. Flat spottia kylmänä(alle 15 asteen😳, kuluvat hampaalle vaikka kulmat kunnossa jne.
Michelin Pilot Sport 4 acoustic-versioina tuli eilen alle 275/40 ja 315/35r20 kokoisina.
Eipä ole mitkään renkaat tuntuneet mukavammilta ajossa ja hiljaisemmilta tähän saakka, vaikka koko on aivan järjetön näille teille.
Ei myöskään tunnu vetelevän nyt lyhyen kokemuksen perusteella.
Leave a comment:
-
Onkos tällaisista kokemusta kellään? Nykyisillä Latitudeilla ropsahtaa sakot eli peliliikkeitä pitää tehdä. Mitään aivan halpiksia ei uskalla ostaa mutta eikö Kumhojen pitäisi olla jo "vähän siellä päin"?
Kumho Crugen HP91 285/45 R19 107W vanteen suojalistalla (FSL)€ 161,70
2€ 323,40Kumho Crugen HP91 255/50 R19 103W vanteen suojalistalla (FSL)€ 140,10
2€ 280,20Loppusumma€ 603,60
Leave a comment:
-
Ei voi moittia Dunloppeja alla. Ei vetele juurikaan ja suht hiljaiset ajella, joten eiköhän noilla tämä kesä vedellä. Takaset on hiinä ja hiinä, mutta etusilla helposti tämä kesä
Leave a comment:
-
Originally posted by hoikkas View PostYks rengas heppu meinasi että olisi hyvä olla -13 jälkeen tehdyt, mutten muista kuukautta. Ja että useat on moittinut runlatteja kun alkaa pintaa olemaan vähäsen. Kyllä niissä myös hieman pintakovuutta on enemmän. Mut jos sulla ton verran pintaa niin miksei Anais tätä kesäkautta ainakin. Jos tuntuu ihan ok:lle.
Kun tuo x5 nyt Suomeen saapuu niin toiveissa ois, että noilla kumeilla ajais ainakin tämän kesän, syksyllä sitten kuitenkin talvikummien osto edessä. Noihin renkaihin vaan tahtoo palaa useampi tonni aina kun Saksasta pirssin ostaa.
Luulisin, että on uudemmat kumit ku -13 tehty, autolla kuitenki ajeltu 75 tkm ja jos 6mm pintaa jäljellä vielä niin tuskin alkuperäiset enää alla.
Ens viikolla pitäis pirssi saaha niin sittenpä sen näkee.
Leave a comment:
-
Originally posted by jms1601 View PostOk, tämä hyvä tietääEhkä noilla renkailla sitten ajelee mitkä alla. Noissakin tuntu olevan se 6mm pintaa jäljellä.
Leave a comment:
-
Originally posted by hoikkas View PostOn ollut 2014 tehdyt ja noin 6mm ollut pintaa, koossa 275/40/20 ja 315/35/20.
Ehkä vähän äänekkäämmät ja hieman Utissa levottomaksi kuin nykyiset ei runflat Toyo SUV renkaat 285/35/21 ja 325/30/21 koossa.Ehkä noilla renkailla sitten ajelee mitkä alla. Noissakin tuntu olevan se 6mm pintaa jäljellä.
Leave a comment:
-
Originally posted by jms1601 View PostOnko kellään kokemusta noista Dunlopin Sport Max runflat renkaista? Miten toimii Suomen teillä ja onko kuin isoääniset? Vai tarviiko varautua vaihtaan ilmakumirenkaisiin:think
Ehkä vähän äänekkäämmät ja hieman Utissa levottomaksi kuin nykyiset ei runflat Toyo SUV renkaat 285/35/21 ja 325/30/21 koossa.
Leave a comment:
-
Originally posted by uusauto View PostKokemusta muun merkkisistä runflat renkaista ja kaikki poikkeuksetta kovaäänisiä ja huonoja ajaa. Ei tule yhteenkään omaan ikinä enää.
Aikanaan (vuonna 2006-2007) E61:ssa oli tuotaessa runflatit alla ja järkyttävän isoääniset ja aivan järkyttävät ajaa. No 6 vuotta myöhemmin F-sarjalaisen alla oli muistaakseni Dunlopin runflatit ja ei ollut kovin isoääniset, mutta veteli urissa. Eli kait noissakin ominaisuudet jotenkin kehittyy vuosien varrella:think. Nyt taas kolme vuotta myöhemmin on toiveet korkealla, ettei tarvisi alkaa renkaita vaihtaan kun auto rantautuu Suomeen. Nähtäväksi jää
Leave a comment:
-
Originally posted by jms1601 View PostOnko kellään kokemusta noista Dunlopin Sport Max runflat renkaista? Miten toimii Suomen teillä ja onko kuin isoääniset? Vai tarviiko varautua vaihtaan ilmakumirenkaisiin:think
Leave a comment:
-
Onko kellään kokemusta noista Dunlopin Sport Max runflat renkaista? Miten toimii Suomen teillä ja onko kuin isoääniset? Vai tarviiko varautua vaihtaan ilmakumirenkaisiin:think
Leave a comment:
-
Laitoin Toyon renkaat, taakse 285/45/19 ja edessä 255/50/19 styling 132 vanteille. Alkuun ihmettelin vetelyä, mutta rengaspoijaat oli tehny pienen källin. Toisessa eturenkaassa painetta 3 ja toisessa takasessa 2, kaikissa nyt 2.5 ja on kyllä hyvä ajaa
Leave a comment:
-
Eipä tuo laite varmasti voikaan olla hiljainen 275/295/315R20 akselilla millään kesädonitseilla Suomen mahtibaanoilla. Iitsenikin kyllä silti yllätti kuinka paljon tulee rengasmökää kabiiniin...
Leave a comment:
Leave a comment: