Olis 2003 mallinen X5. Keskuslukko ei ole toiminut kauko-ohjaimesta vaan suoraan avaimella . Nyt väänsin lukkopesän rikki näillä pakkasilla, takakontin aukaisu toimii. Onko havaintoa missäpäin se keskuslukon moduuli sijaitsee ja onko paha homma itse vaihtaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
X5 keskuslukko
Collapse
X
-
Eikös takaspoilerissa ole keskuslukon antennimoduuli ja lukkoja ohjaava GM5 ole sitten hanskalokeron takana? Vai onko paikat muuttunut sitten alkupään e53:n? Jos takaluukku toimii avaimesta, tai näin ymmärsin tekstin, niin antennipuoli toimii. Jos taas vain luukun kytkimestä, niin silloinhan luulisi antennipuolessa olevan vikaa. Mikäli kauko-ohjaimen akut on kunnossa. Minulla ei toiminut kauko-ohjaimesta mikään ja syynä oli poikki mennyt johto takaluukun oikeanpuoleisen johtonipun sisältä.ex. 316i e36 1991
ex. 318iS Coupe e36 1992
ex. 528iA Touring e39 1997
ex 316i e30 1990, vaimon
ex. X5 4.4i e53 2001
ex 316 e46 2003, vaimon
525iX e60 2008
Z4 e85 2003, vaimon
Comment
-
-
Originally posted by BMWFW24 View PostEikös takaspoilerissa ole keskuslukon antennimoduuli ja lukkoja ohjaava GM5 ole sitten hanskalokeron takana? Vai onko paikat muuttunut sitten alkupään e53:n? Jos takaluukku toimii avaimesta, tai näin ymmärsin tekstin, niin antennipuoli toimii. Jos taas vain luukun kytkimestä, niin silloinhan luulisi antennipuolessa olevan vikaa. Mikäli kauko-ohjaimen akut on kunnossa. Minulla ei toiminut kauko-ohjaimesta mikään ja syynä oli poikki mennyt johto takaluukun oikeanpuoleisen johtonipun sisältä.
Comment
-
-
Onko E83 samanlainen keskulukko systeemi kuin E53?
Vänkärin ovi ei mene aina lukkoon kun napilla laittaa ovet kiinni. Pitää laittaa nappi ite alas ja lyödä ovi lukkoon. Kaikki ovet aukeaa napilla kyllä oikein. Onko vänkärinlukko vain talvesta pahalla päällä vai onko onko lukko oikeasti menossa rikki?
Comment
-
Comment