Announcement

Collapse
No announcement yet.

E53 sähkövikoja ja muuta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • alumiini
    Bimmer Rookie
    • Oct 2006
    • 163
    • Lempäälä

    #16
    Update

    Keskuslukko ja ikkunat sekä peilit saatu toimimaan. Oli huonot kontaktit kuskin kytkimen liittimissä. Tosin repsikan peilin taitto ei vieläkään pelaa. On rattaat antautuneet. Ehkä myöhemmin vois hommata nuo molempien peilien mekanismit uudet. Kuskin peili välillä väpättää ja on välyksellinen.
    Lisäjarruvalo tarvikkeen vaihdettu. Taas toimii.
    Takaluukun katkaisijaan tarttis vielä liitin uusia niin saa uuden kahvan pelittään.

    Uutta vikaa.
    Auton, kun laittaa käyntiin niin jyristää/vapisee tai miten sen kuvailisi.
    Loppuu, kun lähtee liikkeelle tai laittaa N:n päälle. Eli vapaalle jos joku ei tiiä.
    Häiritsevä tärinä, joka tuntuu ainoastaan takalistossa (ei oo hierovia penkkejä tietääkseni)
    Ilmenee myös, kun pysähtyy esim risteykseen.
    Voisko, jotenkin liittyä vaihdelaatikkoon taj jakolaatikkoon.
    Pitää ens tilassa tarkastaa öljyn määrä. Olikos se roppu missä?
    Toinen vaihtoehto on hieman kaukaa haettu mut vetoakseli edessä. Tein nivel jumpan ja jouduin siinä yhteydessä irroittaan koko navan. Kiitos vit.. n jumissa olleen Ala pallon. Oli lähes hitsaantunu kiinni. Lähti vain prässillä irti.
    Onko mahdollista ett sisempi nivel ois ns. Pois paikaltaan ja juristais johonkin?
    Ex: E30, E36, E39T, E34x2,E39,e53, E65; E53,E61; (E36,E46,E46, e61);(E36C,E46)
    BMW FOREVER

    Comment

    • alumiini
      Bimmer Rookie
      • Oct 2006
      • 163
      • Lempäälä

      #17
      Originally posted by alumiini View Post
      Keskuslukko ja ikkunat sekä peilit saatu toimimaan. Oli huonot kontaktit kuskin kytkimen liittimissä. Tosin repsikan peilin taitto ei vieläkään pelaa. On rattaat antautuneet. Ehkä myöhemmin vois hommata nuo molempien peilien mekanismit uudet. Kuskin peili välillä väpättää ja on välyksellinen.
      Lisäjarruvalo tarvikkeen vaihdettu. Taas toimii.
      Takaluukun katkaisijaan tarttis vielä liitin uusia niin saa uuden kahvan pelittään.

      Uutta vikaa.
      Auton, kun laittaa käyntiin niin jyristää/vapisee tai miten sen kuvailisi.
      Loppuu, kun lähtee liikkeelle tai laittaa N:n päälle. Eli vapaalle jos joku ei tiiä.
      Häiritsevä tärinä, joka tuntuu ainoastaan takalistossa (ei oo hierovia penkkejä tietääkseni)
      Ilmenee myös, kun pysähtyy esim risteykseen.
      Voisko, jotenkin liittyä vaihdelaatikkoon taj jakolaatikkoon.
      Pitää ens tilassa tarkastaa öljyn määrä. Olikos se roppu missä?
      Toinen vaihtoehto on hieman kaukaa haettu mut vetoakseli edessä. Tein nivel jumpan ja jouduin siinä yhteydessä irroittaan koko navan. Kiitos vit.. n jumissa olleen Ala pallon. Oli lähes hitsaantunu kiinni. Lähti vain prässillä irti.
      Onko mahdollista ett sisempi nivel ois ns. Pois paikaltaan ja juristais johonkin?
      Tuo tärinä loppu, kun vaihto sisemmän vetonivelen repsikan puolelle. Oli enään yksi kolmesta silmästä ehjä.
      Kyseistä osaa ei suoraan KL-osista tai muusta myydä, mutta löyty JMtech:n kautta. Kotio toimitettuna 60€. Joo ehkä olis voinu vaihtaa koko akselin hintaan 120€, mutta eipähän tarvinnu irroittaa koko akselia autosta.
      Ex: E30, E36, E39T, E34x2,E39,e53, E65; E53,E61; (E36,E46,E46, e61);(E36C,E46)
      BMW FOREVER

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎