Apuja kaivataan.
Yön aikana oli mennyt akku tyhjäksi, aluksi aattelin että joku sisävalo jäänyt päälle. No, auto lataukseen ja iltapäivällä uusi yritys, autohan lähti päälle tyhjäkäynillä ei kuitenkaan ladannut kuin 12V vähän kun kaasua niin 14 volttiin nousi kuitenkin.
Vikavaloina jäi palamaan mittaristoon nuo perus 4X4 huutomerkki ja airbag.(samat valot kuin aiemmin kun jakolaatikon säätömoottorista oli mennyt ne muoviset hammasrattaat.)
Vikakoodin luku ja siellähän oli paljon ei aktiivisia vikoja viat pois ja valot sammu.
Sitten virrat päällä lueskelin vikakoodeja ja tuli uudelleen sähkömoottorin kalibroinnista vikakoodi DTC 54C4 (kalibrointi, virheellinen signaali, katkonainen.)
Sen jälkeen koitin kalibroida moottoria enkä huomannut että jännite oli tippunut 11.5volttiin, kalibrointi epäonnistui, vika muuttui aktiiviseksi.
nämä vikojen luvut ja kalibroinnit koitin tehdä autocomi testerillä.
latailin akun ja koitin uudelleen kalibroida ei vaikutusta. Onkohan tuo VTG ohjainyksikkö ottanut itseensä kuinkahan herkkiä nämä lie tuosta kun jännite oli tippunut 11.5 volttiin.?
Käytin auton SAHilla ja koittivat siellä merkkitesterillä kalibroida, mutta ei onnistunut moottori mykkä.
Purin tuon moottorin ja muoviosat siellä on ihan ehyet.
Virroitin pelkän moottorin, irtona jaksaa pyöriä mutta kun laittaa muovi rattaat paikalleen niin eipä jaksa enää pyöriä.
Kuinkahan yleinen vika näissä on tuo säädön sähkömoottorin hajoaminen, olen lukenut noista muovirattaista että niitä kait taitaa mennäkkin aina silloin tällöin mutta ei oikein missään lue että tuo sähköpuoli niistä menisi.?
Yön aikana oli mennyt akku tyhjäksi, aluksi aattelin että joku sisävalo jäänyt päälle. No, auto lataukseen ja iltapäivällä uusi yritys, autohan lähti päälle tyhjäkäynillä ei kuitenkaan ladannut kuin 12V vähän kun kaasua niin 14 volttiin nousi kuitenkin.
Vikavaloina jäi palamaan mittaristoon nuo perus 4X4 huutomerkki ja airbag.(samat valot kuin aiemmin kun jakolaatikon säätömoottorista oli mennyt ne muoviset hammasrattaat.)
Vikakoodin luku ja siellähän oli paljon ei aktiivisia vikoja viat pois ja valot sammu.
Sitten virrat päällä lueskelin vikakoodeja ja tuli uudelleen sähkömoottorin kalibroinnista vikakoodi DTC 54C4 (kalibrointi, virheellinen signaali, katkonainen.)
Sen jälkeen koitin kalibroida moottoria enkä huomannut että jännite oli tippunut 11.5volttiin, kalibrointi epäonnistui, vika muuttui aktiiviseksi.
nämä vikojen luvut ja kalibroinnit koitin tehdä autocomi testerillä.
latailin akun ja koitin uudelleen kalibroida ei vaikutusta. Onkohan tuo VTG ohjainyksikkö ottanut itseensä kuinkahan herkkiä nämä lie tuosta kun jännite oli tippunut 11.5 volttiin.?
Käytin auton SAHilla ja koittivat siellä merkkitesterillä kalibroida, mutta ei onnistunut moottori mykkä.
Purin tuon moottorin ja muoviosat siellä on ihan ehyet.
Virroitin pelkän moottorin, irtona jaksaa pyöriä mutta kun laittaa muovi rattaat paikalleen niin eipä jaksa enää pyöriä.
Kuinkahan yleinen vika näissä on tuo säädön sähkömoottorin hajoaminen, olen lukenut noista muovirattaista että niitä kait taitaa mennäkkin aina silloin tällöin mutta ei oikein missään lue että tuo sähköpuoli niistä menisi.?
Comment