Eipä taas paljon naurata, tulio ostettua X3:n, 147 ajettuna. Siisti sisältä ja päältä eihän siinä mitään, ja ajattelin että noilla kilsoilla saattaisi vielä jonkin aikaa ajellakin.
Mutta, nyt sitten aloitte battery increase discharge herjaa tauluun ja kuskin oven kahva meni veltoksi. Itselläni herätä kyllä kysymys että onko tämä oikeasti jotain laatua vai nou?
Onko jollain tietoa mistä moinen ongelma voisi johtua? Laturi paukuttaa 14.7 - 14.9 voltilla akkua täyteen, mutta heti kun sammuttaa ja käynnistää uudelleen, herjat heilhtaa tauluun ja osa sähköisistä toiminteista tipahtaa pois.
Ja mikä hemmetti tuolle oven kahvalle nyt tuolleen tuli? Liittyvätkö toisiinsa, vai menikö siitä vaan joku mekaaninen osa rikki?
Mutta, nyt sitten aloitte battery increase discharge herjaa tauluun ja kuskin oven kahva meni veltoksi. Itselläni herätä kyllä kysymys että onko tämä oikeasti jotain laatua vai nou?
Onko jollain tietoa mistä moinen ongelma voisi johtua? Laturi paukuttaa 14.7 - 14.9 voltilla akkua täyteen, mutta heti kun sammuttaa ja käynnistää uudelleen, herjat heilhtaa tauluun ja osa sähköisistä toiminteista tipahtaa pois.
Ja mikä hemmetti tuolle oven kahvalle nyt tuolleen tuli? Liittyvätkö toisiinsa, vai menikö siitä vaan joku mekaaninen osa rikki?
Comment