Alussa auto meni rasituksen alla limp-moodiin. Ohjelmoituna pyytää 1800mb ja antaa 1450mb jonka jälkeen auto lopettaa leikin. Herjaa alhaista painetta, eli 004560 dde: Rail-pressure plausibility delivery-controlled.
- Tankkipumppu vaihdettu, mutta ei auttanut asiaa.
Oireet pahenivat ja auto rupesi sammumaan vauhdista ja auto heittää samalla vaiheen vapaalle. Autolla voi kuitenkin ajaa varovasti.
Käytös kuitenkin rupesi ajan kanssa pahenemaan. Auto käynistyy ja sammuu 5s päästä. Uudestaan käynnistämällä suoraan starttaa muttei käynnisty. Kun virtoja käyttää kiinni ja käynnistää, niin käynnistyy taas ja tekee saman.
- Istalla tehtiin kaikki mahdolliset testit ja adaptioiden nollaus, sekä polttoainejärjestelmän ilmaus.
Tämän jälkeen auto saatiin käymään, mutta sammuu välittömästi kun kierroksia on noin 2500 tai yrittää liikuttaa autoa.
- 5-suutin vaihdettu, ei vaikutusta
Suutin vaihdettiin ja auto käynnistyi normaalisti. Auto myös käy tyhjäkäyntiä ja uusi suutin koodattiin. Autolla ajettiin varovaisesti ja ensimmäinen kova veto palautti auton takaisin siihen pisteeseen, että auto ei käy startin jälkeen kuin 5s ja sammuu.
Koodeja joita auto heittää satunnaisesti.
- 4, 5 ja 6 suuttimet
- suuttimet
-dpf
- korkeapainepumpun ylivuoto venttiili
- maffi
- Rail-pressure plausibility delivery-controlled.
Todella sekavasti antaa koodia, eikä mitään järkeä. Kaikki Istan testit menevät läpi, päällepäin kaikki on ehjää ja mittarilla mitattuna kunnossa.
Piezoja kyllä hankala mitata tai suorittaa ohivuotoa paluulinjalle vaaditun 10baarin takia.
Paaliin?
- Tankkipumppu vaihdettu, mutta ei auttanut asiaa.
Oireet pahenivat ja auto rupesi sammumaan vauhdista ja auto heittää samalla vaiheen vapaalle. Autolla voi kuitenkin ajaa varovasti.
Käytös kuitenkin rupesi ajan kanssa pahenemaan. Auto käynistyy ja sammuu 5s päästä. Uudestaan käynnistämällä suoraan starttaa muttei käynnisty. Kun virtoja käyttää kiinni ja käynnistää, niin käynnistyy taas ja tekee saman.
- Istalla tehtiin kaikki mahdolliset testit ja adaptioiden nollaus, sekä polttoainejärjestelmän ilmaus.
Tämän jälkeen auto saatiin käymään, mutta sammuu välittömästi kun kierroksia on noin 2500 tai yrittää liikuttaa autoa.
- 5-suutin vaihdettu, ei vaikutusta
Suutin vaihdettiin ja auto käynnistyi normaalisti. Auto myös käy tyhjäkäyntiä ja uusi suutin koodattiin. Autolla ajettiin varovaisesti ja ensimmäinen kova veto palautti auton takaisin siihen pisteeseen, että auto ei käy startin jälkeen kuin 5s ja sammuu.
Koodeja joita auto heittää satunnaisesti.
- 4, 5 ja 6 suuttimet
- suuttimet
-dpf
- korkeapainepumpun ylivuoto venttiili
- maffi
- Rail-pressure plausibility delivery-controlled.
Todella sekavasti antaa koodia, eikä mitään järkeä. Kaikki Istan testit menevät läpi, päällepäin kaikki on ehjää ja mittarilla mitattuna kunnossa.
Piezoja kyllä hankala mitata tai suorittaa ohivuotoa paluulinjalle vaaditun 10baarin takia.
Paaliin?
Comment