Originally posted by Lenkka
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		X5 -08 35sd sammuilee
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Ohivuotomittauksen perusteella ja mututuntumalla autoon vaihdettiin 4 ja 6 suuttimet ja auto on nyt ajokunnossa. Auto ei ottanut oikein ahtoja ja dpf onkin mennyt tukkoon. Kolme pakkopolttoa ja tästä päästiin irti.
Vielä auto testeissä valittaa korkeapainepumpun ylivuotoventtiiliä. Ja suutintukin päässä olevaa rail pressure control valvea. Mittauksen perusteella sille ei tule ohmeja ja laitettiin tilaukseen.
Mitenhän tuo korkeapainepumpussa oleva ylivuotoventtiili. Saako sitä tilattua erikseen ja onko se syy siihen, että kun auton sammuttaa. Railipaineet tippuu 6.5b. Eikö railipaineet pitäisi sammuttaessa pysyä päällä? :think
Last edited by Lenkka; 08-07-2022, 09:00.
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
On normaalia että paluupuolelta tulee dieseliä, tuossa mun videossa on kans letkupihdit paluupuolella. En muistanut vaan mainita siitä.Originally posted by Lenkka View PostTehtiin ohivuoto näin. Sytytysvirrat päällä ja istalla bleeding päälle. Paluupuoli tukittiin pihteillä, koska muuten sieltä suihkusi dieseliä.
Neloseen tuli eniten putkeen polttoainetta ja kutoseen jonkinverran. Muihin ei juuri yhtään.
Onko muuten normaalia että jos paluupuolta ei tuki sieltä tulee dieseliä.
Kokeilin lopussa käynnistää auton jolloin alkoi vauhdikkaammin täyttyä kupit. Kun auton sammuttaa railipaineet tipahtaa välittömästi siirtopaineelle. Onko tämä normaalia?
Käydessä tulee luonnollisesti enemmän kuin ilmauksesssa.e70 X5 3.0sd -08
f30 320i xdrive -16
e30 325i Cabriolet -88 M52b28
e28 524td ic -84 ikuisuusprojekti
e30 316 -88 2,2TIC M10
e21 323i -81 ruostekasa...
Comment
 
Comment