Announcement

Collapse
No announcement yet.

E53 X5 4.4 Sport-paketti?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • black beauty
    Newbiemmer
    • Jan 2007
    • 17

E53 X5 4.4 Sport-paketti?

Tuli pari viikkoa sitten mun Black Beautylle kaveriksi äksä (onneksi 4.4-koneella ) vm.2001. Ihan kiva möykky, kulkee ihan mukavasti ja varsin nättikin vielä (tietenkin siis musta tämäkin), mutta mieltä jäi askarruttamaan kysymys sport-paketista. Luin teknisistä tiedoista, että sport-paketillisessa autossa huiput olisivat 230 km/h (tässä mun karvalakissa vaan 206 km/h). Joten nyt taas yksi blondikysymys: jos molemmissa heppoja on saman verran (286hv), niin miten siitä sitten saadaan huippuja tuon verran enemmän? Ja sitten tietysti se tärkein kysymys, saisikohan sitä ko. pakettia näin jälkikäteen päivitettyä ?
    nyt: E60 525i -04 "my Black Beauty" ja sen kaverina (saksanpaimen)koirankuljetusauto E53 X5 4,4 -01
    ex E39 523i -97 (edellinen "Black Beauty")
    ex E34 535i -89 (eka ja kaikkein rakkain bemarini, vieläkin kaihoten muistelen, väri tosin Lachssilber)
  • Bmw Master
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 13155
    • Kokomo

Originally posted by black beauty View Post
    Tuli pari viikkoa sitten mun Black Beautylle kaveriksi äksä (onneksi 4.4-koneella ) vm.2001. Ihan kiva möykky, kulkee ihan mukavasti ja varsin nättikin vielä (tietenkin siis musta tämäkin), mutta mieltä jäi askarruttamaan kysymys sport-paketista. Luin teknisistä tiedoista, että sport-paketillisessa autossa huiput olisivat 230 km/h (tässä mun karvalakissa vaan 206 km/h). Joten nyt taas yksi blondikysymys: jos molemmissa heppoja on saman verran (286hv), niin miten siitä sitten saadaan huippuja tuon verran enemmän? Ja sitten tietysti se tärkein kysymys, saisikohan sitä ko. pakettia näin jälkikäteen päivitettyä ?
    Karkea arvio, matala ja jäykempi alusta joten softalla ohjelmoitu kulkemaan kovempaa. Ettei kaadu tuollainen kerrostalo...

Comment

• reddewil
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2003
      • 3015
      • West Coast

Itselle tuli mieleen kans tuo rangastus ja alusta jonka johdosta huippuja on tiputettu.
      Kyllä nyt äkkiä paivitystä peliin, kun sähän olet teiden tukkona tolla, se 24km/h tekee kuitenkin sen verran lisää että liikenne sujuu, varsinkin kun kokoajan tuota vauhia huristellaan
      Paljonko IS:llä on huiput, siinähän on kahvikupin verran isompi pata?
      ...

Comment

• Bmw Master
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2004
        • 13155
        • Kokomo

Originally posted by reddewil View Post
        Paljonko IS:llä on huiput, siinähän on kahvikupin verran isompi pata?
        Kummassa. 4,6i vai 4,8is?

Comment

• Jarse
          Bimmer Rookie
          • Jan 2005
          • 96

4.6is kulkee 240km/h ja 4.8is kulkee 245 km/h.
          Mutta en oo kokeillu
          X5 4.6is -02
          sigpic
          #530dA Touring -00
          #525iA -91

Comment

• bemu2000
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2003
            • 17799
            • Jämsä

laitappa nyt sit kulutuksia esille, kiinnostais tietää tollasen 4,4 koneisen todellisia lukemia
            TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
            Vanteet edullisesti
            Nostureita ja rengaskoneita

Comment

• black beauty
              Newbiemmer
              • Jan 2007
              • 17

Originally posted by bemu2000 View Post
              laitappa nyt sit kulutuksia esille, kiinnostais tietää tollasen 4,4 koneisen todellisia lukemia
              Piti niitä kulutuksia laittaa: En ole lomien aikaan paljon ehtinyt ajella kuin satunnaisesti täällä kehä I - III -akselilla ja kulutus on ollut about 15,5 - 16 l/100 km. Mutta kuten huomata saattaa, olen vielä ajellut aika nätisti - ettei vielä kaadu tämä mökki kovassa vauhdissa . Valitettavasti jano kyllä yltyy, jos vähänkin innostuu, mutta se nyt oli arvattavissa

Muuten olen aika positiivisesti yllättynyt tästä, en ollut mikään valtaisa maasturifani aiemmin (joo joo, olen lukenut sen "maasturi"-keskustelun, ei tarvi aloittaa uudestaan; tiedätte kuitenkin mitä tarkoitan), mutta ihan kivastihan tämä näyttää liikkuvan ja taipuvan kaarteisiin. Ja vaikka olen vannoutunut suoran kuutosen kannattaja, ei tämä kasikaan niin paha ole...
              nyt: E60 525i -04 "my Black Beauty" ja sen kaverina (saksanpaimen)koirankuljetusauto E53 X5 4,4 -01
              ex E39 523i -97 (edellinen "Black Beauty")
              ex E34 535i -89 (eka ja kaikkein rakkain bemarini, vieläkin kaihoten muistelen, väri tosin Lachssilber)

Comment

• Laxa
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2004
                • 1363
                • Tampere

Originally posted by black beauty View Post
                Laita ihmeessä kuvia showroomiin!!!
                Jos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?

E30 325i Cabrio M-Tech II -91

EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
                EX: E61 530xdAT -07
                EX: E60 520dA Sedan -08
                EX: F30 320dA xDrive Sport -13
                EX: E39 530dAT -02
                EX: E36 320iA -91
                EX: R1150RT -03

Comment

Working...
                X
                😀