Tuli pari viikkoa sitten mun Black Beautylle kaveriksi äksä (onneksi 4.4-koneella
) vm.2001. Ihan kiva möykky, kulkee ihan mukavasti ja varsin nättikin vielä (tietenkin siis musta tämäkin), mutta mieltä jäi askarruttamaan kysymys sport-paketista. Luin teknisistä tiedoista, että sport-paketillisessa autossa huiput olisivat 230 km/h (tässä mun karvalakissa vaan 206 km/h). Joten nyt taas yksi blondikysymys: jos molemmissa heppoja on saman verran (286hv), niin miten siitä sitten saadaan huippuja tuon verran enemmän? Ja sitten tietysti se tärkein kysymys, saisikohan sitä ko. pakettia näin jälkikäteen päivitettyä
?
E53 X5 4.4 Sport-paketti?
Collapse
X
-
E53 X5 4.4 Sport-paketti?
nyt: E60 525i -04 "my Black Beauty" ja sen kaverina (saksanpaimen)koirankuljetusauto E53 X5 4,4 -01
ex E39 523i -97 (edellinen "Black Beauty")
ex E34 535i -89 (eka ja kaikkein rakkain bemarini, vieläkin kaihoten muistelen, väri tosin Lachssilber)Tags: None
-
Karkea arvio, matala ja jäykempi alusta joten softalla ohjelmoitu kulkemaan kovempaa. Ettei kaadu tuollainen kerrostalo...Originally posted by black beauty View PostTuli pari viikkoa sitten mun Black Beautylle kaveriksi äksä (onneksi 4.4-koneella
) vm.2001. Ihan kiva möykky, kulkee ihan mukavasti ja varsin nättikin vielä (tietenkin siis musta tämäkin), mutta mieltä jäi askarruttamaan kysymys sport-paketista. Luin teknisistä tiedoista, että sport-paketillisessa autossa huiput olisivat 230 km/h (tässä mun karvalakissa vaan 206 km/h). Joten nyt taas yksi blondikysymys: jos molemmissa heppoja on saman verran (286hv), niin miten siitä sitten saadaan huippuja tuon verran enemmän? Ja sitten tietysti se tärkein kysymys, saisikohan sitä ko. pakettia näin jälkikäteen päivitettyä
?
-
Itselle tuli mieleen kans tuo rangastus ja alusta jonka johdosta huippuja on tiputettu.
Kyllä nyt äkkiä paivitystä peliin, kun sähän olet teiden tukkona tolla, se 24km/h tekee kuitenkin sen verran lisää että liikenne sujuu, varsinkin kun kokoajan tuota vauhia huristellaan
Paljonko IS:llä on huiput, siinähän on kahvikupin verran isompi pata?...
Comment
-
-
laitappa nyt sit kulutuksia esille, kiinnostais tietää tollasen 4,4 koneisen todellisia lukemia
Comment
-
Piti niitä kulutuksia laittaa: En ole lomien aikaan paljon ehtinyt ajella kuin satunnaisesti täällä kehä I - III -akselilla ja kulutus on ollut about 15,5 - 16 l/100 km. Mutta kuten huomata saattaa, olen vielä ajellut aika nätisti - ettei vielä kaadu tämä mökki kovassa vauhdissaOriginally posted by bemu2000 View Postlaitappa nyt sit kulutuksia esille, kiinnostais tietää tollasen 4,4 koneisen todellisia lukemia
. Valitettavasti jano kyllä yltyy, jos vähänkin innostuu, mutta se nyt oli arvattavissa
Muuten olen aika positiivisesti yllättynyt tästä, en ollut mikään valtaisa maasturifani aiemmin (joo joo, olen lukenut sen "maasturi"-keskustelun, ei tarvi aloittaa uudestaan; tiedätte kuitenkin mitä tarkoitan), mutta ihan kivastihan tämä näyttää liikkuvan ja taipuvan kaarteisiin. Ja vaikka olen vannoutunut suoran kuutosen kannattaja, ei tämä kasikaan niin paha ole...*****************************************
nyt: E60 525i -04 "my Black Beauty" ja sen kaverina (saksanpaimen)koirankuljetusauto E53 X5 4,4 -01
ex E39 523i -97 (edellinen "Black Beauty")
ex E34 535i -89 (eka ja kaikkein rakkain bemarini, vieläkin kaihoten muistelen, väri tosin Lachssilber)
Comment
-
Laita ihmeessä kuvia showroomiin!!!Originally posted by black beauty View PostTuli pari viikkoa sitten mun Black Beautylle kaveriksi äksä (onneksi 4.4-koneella
?Jos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?
E30 325i Cabrio M-Tech II -91
EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
EX: E61 530xdAT -07
EX: E60 520dA Sedan -08
EX: F30 320dA xDrive Sport -13
EX: E39 530dAT -02
EX: E36 320iA -91
EX: R1150RT -03
Comment
Comment