Hieman taustaa aluksi, eli 2011 vuotinen reilu 230tkm ajettu 40d koneella 8hp70 lootalla oleva auto ja oireena on kolmosvaihteella kiihdyttäessä luistoa ja vikatila.
Vikakoodeja tulee gear ratio monitoring clutch E ja vaihtelevasti muitakin, mutta tuo yleensä.
Eilen otin öljypohjan pois ja öljyt mustat, sekä mustaa mujua todennäköisesti kitkalevyistä pohjalla.
Mekatroniikka on myös irti mutta huomasin tosiaan että sitä purua on suodattimessa ja aika lailla taitaa vaatia laatikon aukaisemisenkin mekatroniikan vaihdon tai korjauksen lisäksi.
Täytyy alkaa suunnittelemaan laatikkoa irti ja tuli mieleen että onko kukaan täällä paininut tommosen 8hp70 vaihteiston korjauksen kanssa?
Joskus aikanaan Chevroletin th700 laatikon oon korjannu ja se tuli ajokuntoon, mutta kaikki vinkit ja kokemukset bemarin laatikon irroituksesta lähtien otetaan vastaan.
Vikakoodeja tulee gear ratio monitoring clutch E ja vaihtelevasti muitakin, mutta tuo yleensä.
Eilen otin öljypohjan pois ja öljyt mustat, sekä mustaa mujua todennäköisesti kitkalevyistä pohjalla.
Mekatroniikka on myös irti mutta huomasin tosiaan että sitä purua on suodattimessa ja aika lailla taitaa vaatia laatikon aukaisemisenkin mekatroniikan vaihdon tai korjauksen lisäksi.
Täytyy alkaa suunnittelemaan laatikkoa irti ja tuli mieleen että onko kukaan täällä paininut tommosen 8hp70 vaihteiston korjauksen kanssa?
Joskus aikanaan Chevroletin th700 laatikon oon korjannu ja se tuli ajokuntoon, mutta kaikki vinkit ja kokemukset bemarin laatikon irroituksesta lähtien otetaan vastaan.
Comment