Seuraavat viat kaveri luki ja kuittasi pois, kun olin vaihtanut vasemman takapyörän abs anturin:
TCM (Transmission Control Module - EGS/DKG/SMG) 1 problem exist 1.510B Interface DSC Current
VTG (Transfer Case) 1 problem exist 1.CF80 Signal From Engine Management: Setpoint-Torque Request Current
ABS (Anti-Lock Braking System - DSC) 1 problem exist 1.5E35 DSC: Wheel Speed, Plausibility, Rear Left Current
Viat pysyivät poissa, mutta nyt tuli taas talliin mennessä ovien lukituksen avaamisen jälkeen uudelleen samoja vikailmoituksia kuin aiemmin (Braking and driving stabilisation failure! FTM system error! ja Parking brake faulty!). Näiden hälytysten jälkeen auto toimii muuten, mutta vakionopeudensäädin ei toimi.
Onko kukaan törmännyt vastaavaan vikaan ja mikä mahtaisi olla syyllinen, koska aiemmin vikakoodeja lukiessa päädyimme vasemman takapyörän abs anturiin, jonka vaihdoin ja sen jälkeen on viat kuitattu?
TCM (Transmission Control Module - EGS/DKG/SMG) 1 problem exist 1.510B Interface DSC Current
VTG (Transfer Case) 1 problem exist 1.CF80 Signal From Engine Management: Setpoint-Torque Request Current
ABS (Anti-Lock Braking System - DSC) 1 problem exist 1.5E35 DSC: Wheel Speed, Plausibility, Rear Left Current
Viat pysyivät poissa, mutta nyt tuli taas talliin mennessä ovien lukituksen avaamisen jälkeen uudelleen samoja vikailmoituksia kuin aiemmin (Braking and driving stabilisation failure! FTM system error! ja Parking brake faulty!). Näiden hälytysten jälkeen auto toimii muuten, mutta vakionopeudensäädin ei toimi.
Onko kukaan törmännyt vastaavaan vikaan ja mikä mahtaisi olla syyllinen, koska aiemmin vikakoodeja lukiessa päädyimme vasemman takapyörän abs anturiin, jonka vaihdoin ja sen jälkeen on viat kuitattu?
Comment