Näytössä teksti NO SIGNAL

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 0scari
    Newbiemmer
    • Feb 2026
    • 3
    • Uusimaa

    #1

    Näytössä teksti NO SIGNAL

    Missä voi olla vika kun antoi tuollaisen ? Radio ja peruutuskamera ei toiminut. Palautui seuraavassa käynnistyksessä.
  • HTK12
    BTCF Member
    • Jul 2011
    • 10954
    • Joensuu

    #2
    Jotain ongelmaan i-drive HU:n kanssa. Tietämättä tarkemmin autoa / varusteita vaikea sen tarkemmin sanoa.
    e39 540iA E85

    Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

    Comment

    Working...
    X