Näytössä teksti NO SIGNAL

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 0scari
    Newbiemmer
    • Feb 2026
    • 5
    • Uusimaa

    #1

    Näytössä teksti NO SIGNAL

    Missä voi olla vika kun antoi tuollaisen ? Radio ja peruutuskamera ei toiminut. Palautui seuraavassa käynnistyksessä.
  • HTK12
    BTCF Member
    • Jul 2011
    • 10954
    • Joensuu

    #2
    Jotain ongelmaan i-drive HU:n kanssa. Tietämättä tarkemmin autoa / varusteita vaikea sen tarkemmin sanoa.
    e39 540iA E85

    Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

    Comment

    • 0scari
      Newbiemmer
      • Feb 2026
      • 5
      • Uusimaa

      #3
      Kyseessä F26 D20

      Comment

      • macceS
        Newbiemmer
        • May 2020
        • 11
        • Lammi

        #4
        Mulla tulee satunnaisesti sama F06:ssa varsinkin kovilla pakkasilla. Korjaantuu itsekseen seuraavassa käynnistyksessä... Tulee niin harvoin, että en ole tehnyt asialle mitään. Meidän F26 ei ole ollut vastaavaa.
        F06 640d GC XDrive (2015)
        F26 X4 20d Bsn Sport (2016)

        Comment

        Working...
        X