Elikkäs maffi on vaihdettu, mutta tiivisteitä ei vielä. Nyt poistuivat nämä viat: 28 Additive mixture adapatation bank 1 : adjustment level reached
29 Additive mixture adapatation bank 2 : adjustment level reached
Moottorin vikavalo syttyi jälleen ja Bosch testeri antoi tälläisen koodin:
P0040 "lohko1 katalysaattorin teho alhainen" Viittaako edelleen imuvuotoon, vai onko nyt jotakin muuta meneillään, tunnistaisko tuo kone oikeesti jos katti olis sökö, vai antaako väärästä seoksesta harhaanjohtavan koodin.
Elikkäs maffi on vaihdettu, mutta tiivisteitä ei vielä. Nyt poistuivat nämä viat: 28 Additive mixture adapatation bank 1 : adjustment level reached
29 Additive mixture adapatation bank 2 : adjustment level reached
Moottorin vikavalo syttyi jälleen ja Bosch testeri antoi tälläisen koodin:
P0040 "lohko1 katalysaattorin teho alhainen" Viittaako edelleen imuvuotoon, vai onko nyt jotakin muuta meneillään, tunnistaisko tuo kone oikeesti jos katti olis sökö, vai antaako väärästä seoksesta harhaanjohtavan koodin.
Ja hinta ei ole tuollainen mitä realoem vihjaa. Osta tosiaan tiiviste samalla, saletisti kasaan painunut korppu jo.
Seurailee kattien kuntoa, mutta kannattaa ensin tarkistaa asia kun vaihtamaan rupeaa. Jos katissa on sisukset paikallaan se kyllä pitäisi olla toimiva. Voi myös olla että jos ja kun on ajettu huonoilla seoksilla jo aika pitkään, voi homma seljetä myös ajamalla aikansa.
Onko tulpat vaihdettu? Mulla mureni yks tulppa kun sököllä maf:lla ajeli, halkesi keraamit elektrodin ympäriltä. Hienoa että suurin osa ongelmista ainakin selkesi maffilla
Comment