Announcement

Collapse
No announcement yet.

X5 ongelma koneessa (bensa 4.4)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • okko
    BTCF Honorary Member
    • Apr 2005
    • 1763
    • Honkajoki

    #16
    Originally posted by Cell View Post
    Ei, vaan joudut ostamaan koko termarin (nro 6 kuvassasi), se on yhtä könttiä. Mittaa nyt kuitenkin ensin että onko se nykyinen sökö.
    Kiitos tiedosta. Oli vähän hukassa, että mistä lähteä mittailemaan, kun noissa mun omistamissa muinaisjäännöksissä ei oo tollasta systeemiä
    When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway

    Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...

    Comment

    • okko
      BTCF Honorary Member
      • Apr 2005
      • 1763
      • Honkajoki

      #17
      Elikkäs maffi on vaihdettu, mutta tiivisteitä ei vielä. Nyt poistuivat nämä viat: 28 Additive mixture adapatation bank 1 : adjustment level reached
      29 Additive mixture adapatation bank 2 : adjustment level reached

      Moottorin vikavalo syttyi jälleen ja Bosch testeri antoi tälläisen koodin:
      P0040 "lohko1 katalysaattorin teho alhainen" Viittaako edelleen imuvuotoon, vai onko nyt jotakin muuta meneillään, tunnistaisko tuo kone oikeesti jos katti olis sökö, vai antaako väärästä seoksesta harhaanjohtavan koodin.

      Tiivisteet vaihdetaan jokatapauksessa eli imusarjan päädyt ja huohotin venttiili. Mikä näistä osista on huohotinventtiili?
      Tästä osa1? http://www.realoem.com/bmw/showparts...75&hg=11&fg=45
      vai tästä osa7? http://www.realoem.com/bmw/showparts...81&hg=11&fg=40
      Vai onko kenties kumpikaan

      Suositelkaa jotain tarvikekattia ja kauppaa mistä niitä saa

      Rupeaa kaverin bmw-ura jäämään lyhkäseksi, kun ahdistaa näin kovasti heti alkuunsa, pian myynnissä hyvä x5 vika päällä
      When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway

      Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...

      Comment

      • zakspeed
        BTCF Member
        • Nov 2003
        • 1996
        • Tampere/kainuu

        #18
        Originally posted by okko View Post
        Elikkäs maffi on vaihdettu, mutta tiivisteitä ei vielä. Nyt poistuivat nämä viat: 28 Additive mixture adapatation bank 1 : adjustment level reached
        29 Additive mixture adapatation bank 2 : adjustment level reached

        Moottorin vikavalo syttyi jälleen ja Bosch testeri antoi tälläisen koodin:
        P0040 "lohko1 katalysaattorin teho alhainen" Viittaako edelleen imuvuotoon, vai onko nyt jotakin muuta meneillään, tunnistaisko tuo kone oikeesti jos katti olis sökö, vai antaako väärästä seoksesta harhaanjohtavan koodin.

        Tiivisteet vaihdetaan jokatapauksessa eli imusarjan päädyt ja huohotin venttiili. Mikä näistä osista on huohotinventtiili?
        Tästä osa1? http://www.realoem.com/bmw/showparts...75&hg=11&fg=45
        vai tästä osa7? http://www.realoem.com/bmw/showparts...81&hg=11&fg=40
        Vai onko kenties kumpikaan

        Suositelkaa jotain tarvikekattia ja kauppaa mistä niitä saa

        Rupeaa kaverin bmw-ura jäämään lyhkäseksi, kun ahdistaa näin kovasti heti alkuunsa, pian myynnissä hyvä x5 vika päällä
        Kyllähän se se seurailee kattien kuntoa jälkimmäisillä lambda-antureilla. Kuulostaisi kattivialta.
        -M5- '00
        -i3 94 rex '19
        -Ascona B 4.0 '80
        Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
        -Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
        -Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista

        Comment

        • Cell
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2004
          • 7037
          • Uusikaupunki

          #19
          Ei kumpikaan, tämän kuvan nro 2:



          Ja hinta ei ole tuollainen mitä realoem vihjaa. Osta tosiaan tiiviste samalla, saletisti kasaan painunut korppu jo.

          Seurailee kattien kuntoa, mutta kannattaa ensin tarkistaa asia kun vaihtamaan rupeaa. Jos katissa on sisukset paikallaan se kyllä pitäisi olla toimiva. Voi myös olla että jos ja kun on ajettu huonoilla seoksilla jo aika pitkään, voi homma seljetä myös ajamalla aikansa.

          Onko tulpat vaihdettu? Mulla mureni yks tulppa kun sököllä maf:lla ajeli, halkesi keraamit elektrodin ympäriltä. Hienoa että suurin osa ongelmista ainakin selkesi maffilla
          325i -08
          i3 REx -17
          M5 -98 Imolarot
          535i -90 N/A project (maatumassa)

          Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎