Originally posted by Cell
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
X5 ongelma koneessa (bensa 4.4)
Collapse
X
-
Elikkäs maffi on vaihdettu, mutta tiivisteitä ei vielä. Nyt poistuivat nämä viat: 28 Additive mixture adapatation bank 1 : adjustment level reached
29 Additive mixture adapatation bank 2 : adjustment level reached
Moottorin vikavalo syttyi jälleen ja Bosch testeri antoi tälläisen koodin:
P0040 "lohko1 katalysaattorin teho alhainen" Viittaako edelleen imuvuotoon, vai onko nyt jotakin muuta meneillään, tunnistaisko tuo kone oikeesti jos katti olis sökö, vai antaako väärästä seoksesta harhaanjohtavan koodin.
Tiivisteet vaihdetaan jokatapauksessa eli imusarjan päädyt ja huohotin venttiili. Mikä näistä osista on huohotinventtiili?
Tästä osa1? http://www.realoem.com/bmw/showparts...75&hg=11&fg=45
vai tästä osa7? http://www.realoem.com/bmw/showparts...81&hg=11&fg=40
Vai onko kenties kumpikaan
Suositelkaa jotain tarvikekattia ja kauppaa mistä niitä saa
Rupeaa kaverin bmw-ura jäämään lyhkäseksi, kun ahdistaa näin kovasti heti alkuunsa, pian myynnissä hyvä x5 vika päälläWhen you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway
Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...
Comment
-
-
Originally posted by okko View PostElikkäs maffi on vaihdettu, mutta tiivisteitä ei vielä. Nyt poistuivat nämä viat: 28 Additive mixture adapatation bank 1 : adjustment level reached
29 Additive mixture adapatation bank 2 : adjustment level reached
Moottorin vikavalo syttyi jälleen ja Bosch testeri antoi tälläisen koodin:
P0040 "lohko1 katalysaattorin teho alhainen" Viittaako edelleen imuvuotoon, vai onko nyt jotakin muuta meneillään, tunnistaisko tuo kone oikeesti jos katti olis sökö, vai antaako väärästä seoksesta harhaanjohtavan koodin.
Tiivisteet vaihdetaan jokatapauksessa eli imusarjan päädyt ja huohotin venttiili. Mikä näistä osista on huohotinventtiili?
Tästä osa1? http://www.realoem.com/bmw/showparts...75&hg=11&fg=45
vai tästä osa7? http://www.realoem.com/bmw/showparts...81&hg=11&fg=40
Vai onko kenties kumpikaan
Suositelkaa jotain tarvikekattia ja kauppaa mistä niitä saa
Rupeaa kaverin bmw-ura jäämään lyhkäseksi, kun ahdistaa näin kovasti heti alkuunsa, pian myynnissä hyvä x5 vika päällä-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Comment
-
-
Ei kumpikaan, tämän kuvan nro 2:
Ja hinta ei ole tuollainen mitä realoem vihjaa. Osta tosiaan tiiviste samalla, saletisti kasaan painunut korppu jo.
Seurailee kattien kuntoa, mutta kannattaa ensin tarkistaa asia kun vaihtamaan rupeaa. Jos katissa on sisukset paikallaan se kyllä pitäisi olla toimiva. Voi myös olla että jos ja kun on ajettu huonoilla seoksilla jo aika pitkään, voi homma seljetä myös ajamalla aikansa.
Onko tulpat vaihdettu? Mulla mureni yks tulppa kun sököllä maf:lla ajeli, halkesi keraamit elektrodin ympäriltä. Hienoa että suurin osa ongelmista ainakin selkesi maffilla325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Comment