Juu eli vähä tollasta ajatellu... Onkos kuinka 3.0d automaatis jotain esim laatikon kans / voimansiirron kans ollu ongelmaa ??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
x5 alkupään tyyppiviat ??+
Collapse
X
-
Originally posted by valtti81 View PostJuu eli vähä tollasta ajatellu... Onkos kuinka 3.0d automaatis jotain esim laatikon kans / voimansiirron kans ollu ongelmaa ??
Ts. niitä termareita joutuu parin vuoden välein vaihtamaan...
Minkä verran ajettua olet tarkinnut?Last edited by MajorDrake; 25-04-2011, 16:15.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
-
-
Alle 200tkm ajettua ja m-sport mallia.... Juu hyvä tuota lootaa siinä ajattelinki ku kumminki painava auto niin ajattelin et jos sama loota ku e39.......Bemarien vikakoodien luvut ja pikkurempat 0407027620
ex: 1x 324d 1x e36 325 sedan 2x e36 325 coupe e39 530i m-sport 01 E34 m5 91 330da 06 e90 530dat e61 535d e60 -05 m-sport nyk x5 e70 35d 08
Älä lue historiaa, tee sitä !!
Comment
-
-
Originally posted by valtti81 View PostAlle 200tkm ajettua ja m-sport mallia.... Juu hyvä tuota lootaa siinä ajattelinki ku kumminki painava auto niin ajattelin et jos sama loota ku e39.......
Comment
-
-
Originally posted by Thuppu View PostEikös näistä alkupään e53 X5d:stä ole paukkunu noita laatikoita samalla lailla kun e39:stäkin? Ihan sama GM:n tekele niissä on.
Uudemmassa e70 kopassa on sit kestävämpi ZF:n 6-pykäläinen laatikko.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Alkupään M57 motin yhteydessä GM:n automaatti. Kun moottori vaihtui M57N:ksi (2003 huiteilla), vaihtui myös laatikko ZF:n valmistamaksi 6-pykäläiseksi.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostAlkupään M57 motin yhteydessä GM:n automaatti. Kun moottori vaihtui M57N:ksi (2003 huiteilla), vaihtui myös laatikko ZF:n valmistamaksi 6-pykäläiseksi.
Onko M57N:ssä enemmän potkua?
Entä onko muutos tapahtunut samaan aikaan myös X3:ssa?
Comment
-
-
Originally posted by 500sarjalainen View PostTiedätkö koska tuo muutos tarkemmin tapahtui tai mistä tuon tietää kumpi laatikko siellä on? Siis muutenkuin kokeilemalla.
Onko M57N:ssä enemmän potkua?
Entä onko muutos tapahtunut samaan aikaan myös X3:ssa?
todennäköisesti se tuli faceliftiin, eli 2003 loppuvuodesta. silloin tuli kaikki muutkin parannukset.
Comment
-
-
Niin sitä ny lähinnä tarkotin että montako vaihdetta siin on,.... Mut ei peruskoulupohjalta oikeen osaa paremmin selittäää....Bemarien vikakoodien luvut ja pikkurempat 0407027620
ex: 1x 324d 1x e36 325 sedan 2x e36 325 coupe e39 530i m-sport 01 E34 m5 91 330da 06 e90 530dat e61 535d e60 -05 m-sport nyk x5 e70 35d 08
Älä lue historiaa, tee sitä !!
Comment
-
-
Originally posted by valtti81 View PostNiin sitä ny lähinnä tarkotin että montako vaihdetta siin on,.... Mut ei peruskoulupohjalta oikeen osaa paremmin selittäää....Voi toki olla hankala saada peruskoulupohjalla insinööri ymmärtämään
No menee tää nyt vähä ot:ks
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostSamaa tekniikkaa on mm. E6x:ssä ja kunhan ne imusarjan läpät poistaa niin itse kone ja laatikko on kohtuu varmoja. Samat termari-ongelmat koskenee näitäkin.
Ts. niitä termareita joutuu parin vuoden välein vaihtamaan...
Minkä verran ajettua olet tarkinnut?
Faceliftissä (10/-03) Tuli sitten N-koneet(218hv), x-Drivet ja 6-vaiht.autom.(zf) mitä voi jo verrata e60:iin niihinkin tuli läpät vain jos on pdf.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
Comment