Juu eli vähä tollasta ajatellu... Onkos kuinka 3.0d automaatis jotain esim laatikon kans / voimansiirron kans ollu ongelmaa ??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
x5 alkupään tyyppiviat ??+
Collapse
X
-
Originally posted by valtti81 View PostJuu eli vähä tollasta ajatellu... Onkos kuinka 3.0d automaatis jotain esim laatikon kans / voimansiirron kans ollu ongelmaa ??
Ts. niitä termareita joutuu parin vuoden välein vaihtamaan...
Minkä verran ajettua olet tarkinnut?Last edited by MajorDrake; 25-04-2011, 16:15.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
-
-
Alle 200tkm ajettua ja m-sport mallia.... Juu hyvä tuota lootaa siinä ajattelinki ku kumminki painava auto niin ajattelin et jos sama loota ku e39.......Bemarien vikakoodien luvut ja pikkurempat 0407027620
ex: 1x 324d 1x e36 325 sedan 2x e36 325 coupe e39 530i m-sport 01 E34 m5 91 330da 06 e90 530dat e61 535d e60 -05 m-sport nyk x5 e70 35d 08
Älä lue historiaa, tee sitä !!
Comment
-
-
Originally posted by valtti81 View PostAlle 200tkm ajettua ja m-sport mallia.... Juu hyvä tuota lootaa siinä ajattelinki ku kumminki painava auto niin ajattelin et jos sama loota ku e39.......
Comment
-
-
Originally posted by Thuppu View PostEikös näistä alkupään e53 X5d:stä ole paukkunu noita laatikoita samalla lailla kun e39:stäkin? Ihan sama GM:n tekele niissä on.
Uudemmassa e70 kopassa on sit kestävämpi ZF:n 6-pykäläinen laatikko.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Alkupään M57 motin yhteydessä GM:n automaatti. Kun moottori vaihtui M57N:ksi (2003 huiteilla), vaihtui myös laatikko ZF:n valmistamaksi 6-pykäläiseksi.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostAlkupään M57 motin yhteydessä GM:n automaatti. Kun moottori vaihtui M57N:ksi (2003 huiteilla), vaihtui myös laatikko ZF:n valmistamaksi 6-pykäläiseksi.
Onko M57N:ssä enemmän potkua?
Entä onko muutos tapahtunut samaan aikaan myös X3:ssa?
Comment
-
-
Originally posted by 500sarjalainen View PostTiedätkö koska tuo muutos tarkemmin tapahtui tai mistä tuon tietää kumpi laatikko siellä on? Siis muutenkuin kokeilemalla.
Onko M57N:ssä enemmän potkua?
Entä onko muutos tapahtunut samaan aikaan myös X3:ssa?
todennäköisesti se tuli faceliftiin, eli 2003 loppuvuodesta. silloin tuli kaikki muutkin parannukset.
Comment
-
-
Niin sitä ny lähinnä tarkotin että montako vaihdetta siin on,.... Mut ei peruskoulupohjalta oikeen osaa paremmin selittäää....Bemarien vikakoodien luvut ja pikkurempat 0407027620
ex: 1x 324d 1x e36 325 sedan 2x e36 325 coupe e39 530i m-sport 01 E34 m5 91 330da 06 e90 530dat e61 535d e60 -05 m-sport nyk x5 e70 35d 08
Älä lue historiaa, tee sitä !!
Comment
-
-
Originally posted by valtti81 View PostNiin sitä ny lähinnä tarkotin että montako vaihdetta siin on,.... Mut ei peruskoulupohjalta oikeen osaa paremmin selittäää....
No menee tää nyt vähä ot:ks
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostSamaa tekniikkaa on mm. E6x:ssä ja kunhan ne imusarjan läpät poistaa niin itse kone ja laatikko on kohtuu varmoja. Samat termari-ongelmat koskenee näitäkin.
Ts. niitä termareita joutuu parin vuoden välein vaihtamaan...
Minkä verran ajettua olet tarkinnut?
Faceliftissä (10/-03) Tuli sitten N-koneet(218hv), x-Drivet ja 6-vaiht.autom.(zf) mitä voi jo verrata e60:iin niihinkin tuli läpät vain jos on pdf.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
Comment