Announcement

Collapse
No announcement yet.

X5 E53 takapyörät lintallaan.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MikkoV
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2003
    • 631
    • Sastamala

    X5 E53 takapyörät lintallaan.

    Mistäs X5 takapäässä kannattaisi välyksiä tai väsyneitä puslai etsiä. Takapyörät reippaasti camberilla ja aurauksella...?
    E70 3.0SD -08
    .................................................. ................................
    Autoviitala Drift Team, Chevrolet Camaro RS 6.2 LS3 S/C -70
  • bemu2000
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 17799
    • Jämsä

    #2
    noi camberit on vitullaan jo ihan vakiona ja kuuluu olla sillain... eiköhän ne kaikki tukivarret pikaisesti katso toki läpi ja sitten kulmat säätöön, jos tarvetta.
    TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
    Vanteet edullisesti
    Nostureita ja rengaskoneita

    Comment

    • MikkoV
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2003
      • 631
      • Sastamala

      #3
      Originally posted by bemu2000 View Post
      noi camberit on vitullaan jo ihan vakiona ja kuuluu olla sillain... eiköhän ne kaikki tukivarret pikaisesti katso toki läpi ja sitten kulmat säätöön, jos tarvetta.
      Kuuluu olla joo muttei näin paljon kuin tässä.

      Katsastuksella kun talvella kävin niin mitään vikaa ei löytynyt, sen jälkeen kulmien säädössä ja yli asteen päähän jäi säädöt tapissa siitä mitä maksimissaan saisi olla camberia, nyt pahentunut.

      Puolihankala vaan tutkailla että missä mikä, auto tarttee olla pyörillään että vääntää pyörän vinoon. Kuvan pusla 2. villi veikkaus...

      E70 3.0SD -08
      .................................................. ................................
      Autoviitala Drift Team, Chevrolet Camaro RS 6.2 LS3 S/C -70

      Comment

      • bemu2000
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2003
        • 17799
        • Jämsä

        #4
        aika huonosti ne noita katsastuksessa osaa katsoa... nosturilla pitäisi väännellä raudalla joka välistä. minkä mukaan tuo maksimi camber on katsottu?





        Originally posted by MikkoV View Post
        Kuuluu olla joo muttei näin paljon kuin tässä.

        Katsastuksella kun talvella kävin niin mitään vikaa ei löytynyt, sen jälkeen kulmien säädössä ja yli asteen päähän jäi säädöt tapissa siitä mitä maksimissaan saisi olla camberia, nyt pahentunut.

        Puolihankala vaan tutkailla että missä mikä, auto tarttee olla pyörillään että vääntää pyörän vinoon. Kuvan pusla 2. villi veikkaus...

        TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
        Vanteet edullisesti
        Nostureita ja rengaskoneita

        Comment

        • MikkoV
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2003
          • 631
          • Sastamala

          #5
          Aika huono vääntelemälläkään väljiä löytää, jousi kun painaa pyörännapaan ja navan puslat ja ylemmät verret on kaikki jännityksellä silloin.

          Noo, otin takakelkan alas, sittenkään ei mitään selkeää. ylemmät varret ihan OK, Tuo navan pusla 2 se saattais olla, ja takakelkan puslat oli kaikki täysin tattis, se tosin oli tiedossakin.

          Maksimi Camber? Siis suuntauslaitteen ilmoittama mallikohtainen ohjearvojen yläraja, siitä jäi noin asteen päähän.
          E70 3.0SD -08
          .................................................. ................................
          Autoviitala Drift Team, Chevrolet Camaro RS 6.2 LS3 S/C -70

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎