Tuli tällainen vähän jännempi aihio hankittua ja kun on noiden vag-laitteiden kanssa pelailtu aiemmin niin tonttiinhan tämäkin pitäisi saada. *keskustelu maasturin madaltamisen järjellisyydestä voidaan käydä muualla*
Tutkinnallani vaihtoehdot on vaan suhteellisen vähissä, eli joko staticcina KW:n v2 tai sitten visiitti lowtoysille rahasäkki mukana. Static miellyttäisi ominaisuuksiltaan (talvi, huolettomuus ym.) ja hinnaltaan enemmän, mutta saako tuon mörököllin sillä alas?
Etsinnöistä huolimatta en ole löytänyt kuvia x3:sta "deckissä". Erityisesti jos joku sattuu tietämään että tippuuko tuolla kw:n satsilla alaspäin ollenkaan. Niin tosiaan tuo luvattu 7.5cm keulasta ja 6.5 cm perästä ei ole vielä se mitä haen - useimmiten on satseissa reilusti enemmän varaa kuin mitä on tüv-hyväksytty ja tämän varan määrä olisi hakusessa. Meinaan vielä harmillisempaa kuin laittaa kiloja ilmajousiin on laittaa melkein puolitoista kiloa coilistsiin jolla maasturi on edelleen maasturi.
...niin joo aika lailla neula heinäsuovasta tämä kysymys - tiedän, mutta yrittänyttä ei panna vai miten se oli.
Tutkinnallani vaihtoehdot on vaan suhteellisen vähissä, eli joko staticcina KW:n v2 tai sitten visiitti lowtoysille rahasäkki mukana. Static miellyttäisi ominaisuuksiltaan (talvi, huolettomuus ym.) ja hinnaltaan enemmän, mutta saako tuon mörököllin sillä alas?
Etsinnöistä huolimatta en ole löytänyt kuvia x3:sta "deckissä". Erityisesti jos joku sattuu tietämään että tippuuko tuolla kw:n satsilla alaspäin ollenkaan. Niin tosiaan tuo luvattu 7.5cm keulasta ja 6.5 cm perästä ei ole vielä se mitä haen - useimmiten on satseissa reilusti enemmän varaa kuin mitä on tüv-hyväksytty ja tämän varan määrä olisi hakusessa. Meinaan vielä harmillisempaa kuin laittaa kiloja ilmajousiin on laittaa melkein puolitoista kiloa coilistsiin jolla maasturi on edelleen maasturi.
...niin joo aika lailla neula heinäsuovasta tämä kysymys - tiedän, mutta yrittänyttä ei panna vai miten se oli.
Comment