Kyseisen auton uusi onnellinen (NOT) omistaja.
Eilen tehtyjen kauppojen ja 100 km:n maantieajon jälkeen syttyi moottorin vikavalo. Otin yhteyttä myyjään ja kuulemma ei ole koskaan ennen kyseinen valo palanut. No tämä ei sinänsä kuulu muuten tähän, mutta halusin korostaa, että oire on mahdollisesti uusi ja sitä, että V-käyrä on vahvasti nousujohteinen.
Kävin tänään kaverilla lukemassa vikakoodit. Niitä löytyi viisi:
P1341 Multiple Cylinder Misfire With Fuel Cut-off
P1343 Misfire Cylinder 1 With Fuel Cut-off
P1345 Misfire Cylinder 2 With Fuel Cut-off
P1347 Misfire Cylinder 3 With Fuel Cut-off
P1349 Misfire Cylinder 4 With Fuel Cut-off
Auto tiputtaa sylintereitä pois pelistä etenkin tyhjäkäynnillä ja auto täristää kuin linkoava pesukone. Välillä kaikki toimii ok ja välillä nypyttää hieman ajossakin. Tehot on kuitenkin suurimman osaa ajasta tallella ja tuo nypytyskin tulee vain tasakaasulla.
Nettiä on kahlattu tässä nyt isommalla kädellä ja samaa vikaa tuntuu olevan melko monella. Ongelmana on, että ratkaisuehdotuksia on A:sta-Ö:hön.
Onko täällä muita kasien omistajia joilla olisi ollut samaa vaivaa? Koodit tulee kaikki apukuskin puoleisesta kannesta joten olisiko vahvin ehdokas tuo nokka-akselin asentotunnistin?
JP
Eilen tehtyjen kauppojen ja 100 km:n maantieajon jälkeen syttyi moottorin vikavalo. Otin yhteyttä myyjään ja kuulemma ei ole koskaan ennen kyseinen valo palanut. No tämä ei sinänsä kuulu muuten tähän, mutta halusin korostaa, että oire on mahdollisesti uusi ja sitä, että V-käyrä on vahvasti nousujohteinen.
Kävin tänään kaverilla lukemassa vikakoodit. Niitä löytyi viisi:
P1341 Multiple Cylinder Misfire With Fuel Cut-off
P1343 Misfire Cylinder 1 With Fuel Cut-off
P1345 Misfire Cylinder 2 With Fuel Cut-off
P1347 Misfire Cylinder 3 With Fuel Cut-off
P1349 Misfire Cylinder 4 With Fuel Cut-off
Auto tiputtaa sylintereitä pois pelistä etenkin tyhjäkäynnillä ja auto täristää kuin linkoava pesukone. Välillä kaikki toimii ok ja välillä nypyttää hieman ajossakin. Tehot on kuitenkin suurimman osaa ajasta tallella ja tuo nypytyskin tulee vain tasakaasulla.
Nettiä on kahlattu tässä nyt isommalla kädellä ja samaa vikaa tuntuu olevan melko monella. Ongelmana on, että ratkaisuehdotuksia on A:sta-Ö:hön.
Onko täällä muita kasien omistajia joilla olisi ollut samaa vaivaa? Koodit tulee kaikki apukuskin puoleisesta kannesta joten olisiko vahvin ehdokas tuo nokka-akselin asentotunnistin?
JP
Comment