Etuakselilta irroitettu säätöpotikan "koiranluu" ja laitettu valot tulille. Sitten yritetty yksin tutkia auringonpaahteessa valojen logiikkaa.
Tankoa säätämällä valotkin säätyvät hienosti ylös ja alas ( siis ainakin oikealta puolen kun toisen umpion viereen ei räpylä yllä). Nyt vaan ihmetyttää miksi valot jäävät ala-asentoon kun kerta vipua säätämällä kuitenkin liikkuvat. Liekö potentiometri kalibroitu väärin tai sitten joku "asentaja" särkenyt sen vetarin kumia vaihtaessa ?
Tankoa säätämällä valotkin säätyvät hienosti ylös ja alas ( siis ainakin oikealta puolen kun toisen umpion viereen ei räpylä yllä). Nyt vaan ihmetyttää miksi valot jäävät ala-asentoon kun kerta vipua säätämällä kuitenkin liikkuvat. Liekö potentiometri kalibroitu väärin tai sitten joku "asentaja" särkenyt sen vetarin kumia vaihtaessa ?
Comment