syistä en tiedä enempää, akka ratissa traileri perässä vauhti +-100km/h.
alempi ketju poikki jonka jälkeen rattaasta 2 hammasta, ratas on kiinni ihme kyllä.
ei kai näitä citymaastureita ole tehty vetohommiin..
Niinhän tuo Finntakuunkin johtaja sanoi ettei ihmiset tajua nykyään ettei noi nykyautojen tomaatit ole tehty vetämiseen tai ainakaan ajettaviksi D:llä kuorman kera.
Niinhän tuo Finntakuunkin johtaja sanoi ettei ihmiset tajua nykyään ettei noi nykyautojen tomaatit ole tehty vetämiseen tai ainakaan ajettaviksi D:llä kuorman kera.
Bull. Nuppi peruutetaan kitaan, stepsellssi kiinni, steppi Reelle (d)-> hihou. End of story, nice and glory.
selvennetään nyt vähän asiaa autolla ei ole vedetty kertaakaan d asennolla edes tyhjää n.800kg traileria.
tiedän myös että auton saa rikki jos vetään esim 1200-3000 kierrosalueen nilkka suorana..
autoa on myös huollettu max.15tkm välein,ja toki tiedän että paljon ajettuja huolletaan useammin.
jos moottorin vaihto kuuluukin huolto-ohjelmaan +300tkm välein..
Comment