Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 E70 yleistä keskustelua

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rado
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2006
    • 716

    Hieno.
    Vähän offtopikkia ja lievää kateellisten panettelua..
    Tienaako soviterenkaatpistefiillä noin hyvin että voi katsella noin hienoja bemmejä ?

    Ei herneitä vaan kevennyksenä kiitos.

    Comment

    • H.Aulakoski
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2008
      • 336
      • Oulu

      Kiitos kevennyksestä mutta ei ihan... Vaikka sovitteita meneekin aina silloin tällöin.
      Last edited by H.Aulakoski; 12-10-2013, 20:31.
      X5 E70 LCI 2010 xDrive 40d - 350 hp @ 700 nm
      Haaveissa X5M (ehkä Tesla Model S)

      Comment

      • VonSinner
        Banned
        • Apr 2012
        • 818
        • Estonia - Таллин

        Originally posted by H.Aulakoski View Post
        Tuolla juttua:
        Putting all conjecture and personal opinions aside. I want to know conclusively, can OEM Aluminium running boards be fitted to a 2013 E70 X5 with an M


        Minusta tuo ainakin näyttää melko hyvältä!
        I like too

        Comment

        • H.Aulakoski
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2008
          • 336
          • Oulu

          Originally posted by buksin-1 View Post
          Voi asentaa, pitää olla erilaiset M-kiinnikkeet.
          Näistä lisätietoja?
          X5 E70 LCI 2010 xDrive 40d - 350 hp @ 700 nm
          Haaveissa X5M (ehkä Tesla Model S)

          Comment

          • bemu2000
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2003
            • 17799
            • Jämsä

            Originally posted by H.Aulakoski View Post
            Näistä lisätietoja?

            Tässähän se lukee selkeästi, jos lontoo taipuu...

            However, we have found a solution. We're going to cut off the ends from the stock running board and fuse them together with the aluminum running board so that the ends match up perfectly with the fender flares. Once they are fused, you sand down the plastic, apply primer and then paint the entire running board (minus the aluminum) for a custom look and fit.

            Vakio helmatkin näyttää sopivan, mutta näyttää siltään kamalalta.
            TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
            Vanteet edullisesti
            Nostureita ja rengaskoneita

            Comment

            • heiskate
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2009
              • 424
              • Tammela

              Ei ollenkaan paha, kelpais :think Eikö meinaa ruveta löytymään mitään? Ei se ihan helppoa taida olla saksastakaan noin vaan löytää tietyillä spekseillä haluamaansa autoa.


              Originally posted by H.Aulakoski View Post
              Tuolla juttua:
              Putting all conjecture and personal opinions aside. I want to know conclusively, can OEM Aluminium running boards be fitted to a 2013 E70 X5 with an M


              Minusta tuo ainakin näyttää melko hyvältä!

              Comment

              • H.Aulakoski
                Bimmer Fanatic
                • Mar 2008
                • 336
                • Oulu

                Tämän aamun mietinnöt, M-Sport-paketilla vai ilman...
                Muissa bmw malleissa samaa kysymystä ei tarvitse edes miettiä, ku selvä että M.
                Last edited by H.Aulakoski; 13-10-2013, 10:10.
                X5 E70 LCI 2010 xDrive 40d - 350 hp @ 700 nm
                Haaveissa X5M (ehkä Tesla Model S)

                Comment

                • _chris_
                  Bimmer Fanatic
                  • Aug 2003
                  • 442
                  • Nokia

                  Tässä varmaan tulee kivitetyksi kerettiläisyydestä, mutta kysynpä kuitenkin.

                  Itseäni Bemarissa on kismittänyt muutama puute, joita ei saa edes rahalla:
                  1) Tasonsäädöllinen ilmajousitus (oli vielä E53:ssa, muttei enää E70:ssä). Tämä olisi hyvä ominaisuus syvemmässä hangessa ajettaessa. Esim. jos jää mahasta kiinni normaaliasennolla, niin voi nostaa vielä pykälän ja peruutella pois.
                  2) Kytkettävät lukot keskelle ja akseleille. Ainakaan entinen E53 ei ollut kovin hyvä käyttämään renkaan jarrutusta hankalasta paikasta liikkeelle lähtiessä, vaan renkaat kuopivat yksitellen etsien sitä pitävintä rengasta eikä liikkeellelähtö meinannut onnistua millään. Monesti paras olisi vain lyödä lukot päälle ja saada auto liikkeelle kaikki renkaat kunnolla sutien.
                  3) Alennusvaihde. Kieltämättä harvemmin tarvittu ominaisuus, mutta tätäkin tuli käytettyä, kun piti nykyisellä D4:llä vetää kanssa-autoilijan ojaan mennyt auto takaisin tielle.

                  Tuli tässä viikonloppuna katseltua eri autoja ja suurena valaistuksena huomasin, että kaikki nuo on saatavissa Mersun ML-malliin (W164). Näin Bemari-miehenä ei ole tullut koko autoa koskaan edes tarkasteltua, mutta kyllähän se näyttäisi tietyiltä osin antavan enemmän kuin X5.

                  Onko ketjun aloittaja tai muut harkinneet Mersun ML-sarjaa X5:n tilalle? Tai jopa omistaneet/ajaneet kyseistä mallia? Jos on, niin miten vertautuvat toisiinsa?
                  BMW E31 850 CSi -93, BMW E38 735i -96
                  Ex: Land Rover D4 SDV6 HSE -12, VW Touareg Hybrid -10, Land Rover D4 3.0 TDV6 HSE -10, BMW E53 X5 3.0dA -04, BMW E39 530dAT -00, Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited -98, BMW E34 525i -91

                  Comment

                  • BeamR
                    BTCF Member
                    • Jul 2007
                    • 13363
                    • Espoon takametsät

                    Ei taida X5 olla mikään maastoauto, eikä oikein tuo ML:kään vielä. Pääseehän noilla pitkälle, mutta sitten kun pitäisi vielä päästä poiskin, niin taitaa tuo lantikka olla parhaasta päästä :think

                    Eli kunnon maasturia jos etsitään niin en missään vaiheessa edes katsoisi X5:sta

                    Mites olis G-mese? Pystyy melko jäätäviin suorituksiin.
                    F46 Gran Tourer -20
                    Boxster 2.5 -97

                    Comment

                    • H.Aulakoski
                      Bimmer Fanatic
                      • Mar 2008
                      • 336
                      • Oulu

                      Kyllä taitaa olla parempi pysyä X5:lla asfaltilla... Maastoautot, Land cruiserit ja Pajerot on sitten erikseen. Tehty maastoon.

                      Vaimolla oli kauppakassina Chervolet Blazer 4.3V ja se se oli oikea maasturi! Automaatti, hidas ja nopea puoli. Lukot ym. Lasten kanssa kerran, kun lähettiin uimarannalle niin tulin kysyneeksi, että mennäänkö NOPEINTA vai LYHINTÄ reittiä ja vastaus oli tietenkin LYHINTÄ => ratti linkkuun ja linnuntietä perille... Ei ollut nopein reitti mutta lyhin se oli!


                      Last edited by H.Aulakoski; 14-10-2013, 13:24.
                      X5 E70 LCI 2010 xDrive 40d - 350 hp @ 700 nm
                      Haaveissa X5M (ehkä Tesla Model S)

                      Comment

                      • VonSinner
                        Banned
                        • Apr 2012
                        • 818
                        • Estonia - Таллин

                        Originally posted by BeamR View Post
                        Ei taida X5 olla mikään maastoauto, eikä oikein tuo ML:kään vielä. Pääseehän noilla pitkälle, mutta sitten kun pitäisi vielä päästä poiskin, niin taitaa tuo lantikka olla parhaasta päästä :think

                        Eli kunnon maasturia jos etsitään niin en missään vaiheessa edes katsoisi X5:sta

                        Mites olis G-mese? Pystyy melko jäätäviin suorituksiin.
                        Varsinkin vanhemmat G:t hieman korotettuna ja kunnon pyörillä. Uudempia en ole päässyt maastossa ajamaan

                        Eikai kukaan X5:sella tai ML:llä edes maastoon mene?

                        Comment

                        • _chris_
                          Bimmer Fanatic
                          • Aug 2003
                          • 442
                          • Nokia

                          No kunnon maastoon ei ole tarkoitus mennä, mutta kyllä talviaikaan toisinaan joutuu hiukan korkeampaan lumeen puskemaan. Juuri sellaisiin tilanteisiin olisi X:ään noita ilmajousia ja edes jonkinlaisia lukkoja kaivannut. Auto on kuitenkin nelivetoinen, normaalia korkeammalla maavaralla, niin nuo ominaisuudet olisivat olleet vain looginen jatkumo (edes lisähintaan). Varsinkin keskilukko ei varmaan tarvitsisi kuin yhden napin ja pari riviä uutta koodia jakolaatikon ohjaukseen.
                          BMW E31 850 CSi -93, BMW E38 735i -96
                          Ex: Land Rover D4 SDV6 HSE -12, VW Touareg Hybrid -10, Land Rover D4 3.0 TDV6 HSE -10, BMW E53 X5 3.0dA -04, BMW E39 530dAT -00, Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited -98, BMW E34 525i -91

                          Comment

                          • bemu2000
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jul 2003
                            • 17799
                            • Jämsä

                            Originally posted by H.Aulakoski View Post
                            Tämän aamun mietinnöt, M-Sport-paketilla vai ilman...
                            Muissa bmw malleissa samaa kysymystä ei tarvitse edes miettiä, ku selvä että M.

                            Ota ennemmin Facelift leveillä pyöränkaarilla ja astinlaudoilla. Eilen katselin livenä valkoista M-Sportia, niin jotenkin se näyttää jo vanhahtavalta ja ei ole hyvä ilman astinlautoja. Taitaa käydä sama kuin X3 E83 M-Sportille...
                            TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                            Vanteet edullisesti
                            Nostureita ja rengaskoneita

                            Comment

                            • Milko75
                              Bimmer Fanatic
                              • Jan 2007
                              • 853
                              • Kuopio

                              Originally posted by bemu2000 View Post
                              Popkornit otettu esille jo sivulla 12
                              Hyvä threadi

                              Toivottavasti auto löytyy
                              G05 | X5 45e M-Sport | Mineral White – 2020
                              Tesla Model S Long Range Raven | Pearl White – 2020

                              Comment

                              • H.Aulakoski
                                Bimmer Fanatic
                                • Mar 2008
                                • 336
                                • Oulu

                                Kyllähän tuo LCI-malli (ei M-sport) on kovasti alkanut kiinnostamaan.

                                Kaarien pullistuksethan on aivan pakolliset ja kyllä ne astinlaudatkin sais olla Hyvä on threadi!!!

                                Autorefresh naputtaa Autoscouttia ja Mobilea mutta uusia kohteita vain ei tule :(
                                X5 E70 LCI 2010 xDrive 40d - 350 hp @ 700 nm
                                Haaveissa X5M (ehkä Tesla Model S)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎