Range näyttää 48km, kurvaan huoltoaseman pihaan. Sammutan auton ja laiton tankin täyteen. Sen jälkeen auto vaan startaa, eikä lähde käyntiin. Missä vika? Ilmaa päässyt järjestelmään? Mutta miksi ei lmaa automaattisesti järjestelmää?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E70 X5 3.0d -08 Starttaa, mutta ei käynnisty!!
Collapse
X
-
E70 X5 3.0d -08 Starttaa, mutta ei käynnisty!!
Mercedes-Benz V250cdi Bluetec W447 -15
Ex:
Toyota Land Cruiser J150, Executive 7p. -10
BMW 530d xDrive A F11 -11
BMW X5 M-Sport individual E70 -08
Mercedes-Benz E270cdi S211 -03
BMW 530dA touring E39 -02
BMW 525 tdsa Touring E34 -94
Toyota avensis 2.0TD wagon -99
Audi 100 2.8 V6 -91
Nissan micra 1.0 -86Tags: None
-
-
Originally posted by PVBasstard View PostRange näyttää 48km, kurvaan huoltoaseman pihaan. Sammutan auton ja laiton tankin täyteen. Sen jälkeen auto vaan startaa, eikä lähde käyntiin. Missä vika? Ilmaa päässyt järjestelmään? Mutta miksi ei lmaa automaattisesti järjestelmää?Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
-
-
Ettei nyt vaan olisi perinteinen vettä polttoaineen seassa, niin kovin on nyt lämpötilat vaihdellu joka leveysasteella - että lirua tankissa pitämällä kondensoituu sinne vettä paljon.
Tuo tosiaan ilmaa itse itsensä, polttoainesuodattimen vaihdon jälkeen startti on about 5-10sek kun hörähtää. Polttoainesuodattimen löydät sitten kuljettajan jalkatilan alta, joutuu jonnii verran niitä keskimmäisiä suojia pohjasta purkamaan pois.
Itse suodattimenputket jne. on ihan klipseillä ja pannat pitää taas suodatinta pohjassa.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by PVBasstard View PostRange näyttää 48km, kurvaan huoltoaseman pihaan. Sammutan auton ja laiton tankin täyteen. Sen jälkeen auto vaan startaa, eikä lähde käyntiin. Missä vika? Ilmaa päässyt järjestelmään? Mutta miksi ei lmaa automaattisesti järjestelmää?
Pura koneen päältä suojamuovi pois ja irroita nokka-akselin asento tunnistin ja vie 30 min pakastimeen.
asenna jäähtynyt anturi autoon ja starttaa auto käyntiin.
Voi olla että kikka toimii !!__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Comment
-
-
Originally posted by e46touring View PostArvataan nokka-akselin asento tunnistin. osa nro 17 http://bmwfans.info/parts-catalog/E7...er/#7792256_17
Pura koneen päältä suojamuovi pois ja irroita nokka-akselin asento tunnistin ja vie 30 min pakastimeen.
asenna jäähtynyt anturi autoon ja starttaa auto käyntiin.
Voi olla että kikka toimii !!Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
-
Yhdessä X5:ssä oli ajonesto seonnut niin, että ei avannut suuttimia, eikä antanut kipinääkään, mutta pyöritti kyllä konetta. Ajoneston opetus testerillä ja lähti käymään, niin kuin ei olisi mitään vikaa koskaan ollutkaan.
Kyseessä oli tietysti bensamoottorinen ja tämä on dieseli, mutta kannattaa se ainakin tarkastaa ennen, kuin rupeaa enemmän purkamaan.
Nokka-akseliantureita on E39:n vaihdettu joskus, ja niissä ne olikin usein rikki, mutta viimeisen 3 vuoden sisällä niitä on vissiin 2 kpl päästy vaihtamaan, eli aika vähän on vikaa niissäkään enää nykyään. Varmaan mahdollista kuitenkin.
Originally posted by Janzki View PostEttei nyt vaan olisi perinteinen vettä polttoaineen seassa, niin kovin on nyt lämpötilat vaihdellu joka leveysasteella - että lirua tankissa pitämällä kondensoituu sinne vettä paljon.
Comment
-
-
Bullitt voitti tämän arvonnan.
Ajoneston synkka oli hukassa, ei mitään muita vikakoodeja. Auto on jo takaisin taipaleella. Ihmetyttää vain, miten se tuollaisessa arkipäiväisen banaalissa tilanteessa oli yllättäen vetänyt itsensä jojoon.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Bullitt View PostTämä on ihan höpöhöpöä, eikä mikään perinne. Kai näitä ongelmia olisi vähintään joka toisella autoilijalla, jos sitä kosteutta oikeasti tiivistyisi tankkiin niin paljon, että sillä jotain merkitystä olisi.
Riippuu nimittäin siitä kuinka useasti autoa pestään, ajetaanko lämpimään talliin joka yöksi jne. Lämmöt kun vaihtelee kovin, sitä vettä tulee tankkiin - ei ole poikkeus, vaan ihan sääntö.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostBullitt voitti tämän arvonnan.
Ajoneston synkka oli hukassa, ei mitään muita vikakoodeja. Auto on jo takaisin taipaleella. Ihmetyttää vain, miten se tuollaisessa arkipäiväisen banaalissa tilanteessa oli yllättäen vetänyt itsensä jojoon.
En kyllä ole huomannut itselläni muihin laitteissiin olevan näin paljon kiinnostusta. Omituista.Limits in life
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostSen verran höpö höpöä, että on tullut jo tänä "talvena" useammasta autosta vedet suodattimesta poistettua ja sulateltua muutenkin auto(ja).
Riippuu nimittäin siitä kuinka useasti autoa pestään, ajetaanko lämpimään talliin joka yöksi jne. Lämmöt kun vaihtelee kovin, sitä vettä tulee tankkiin - ei ole poikkeus, vaan ihan sääntö.
Kaiken maailman harrastevehkeitä seisoo ulkona välillä kuukausitolkulla, joskus vuosia. Starttisuihkeella ne paskat on aina lähteneet käymään, eikä mitään ongelmaa polttoaineen kanssa niissäkään.
Hinurilla tulee korjaamon pihalle yhdestä kolmeen autoa viikossa. Yleisin syy varmaan juurikin se, että eivät lähde käymään. Ikinä vika tai syy ei ole ollut vesi tankissa.
Edelleenkin väitän, että ihan pötypuheita tuollaiset veden tiivistymiset, eikä mikään sääntö. Niin kuin jo aiemmin sanoin, eli jos tämä ilmiö olisi todellinen, niin ongelmia olisi satavarmasti enemmän ja monessa autossa, vaan kun ei ole. Tiivistymistä varmaan tapahtuu, mutta niin vähän, ettei sillä ole mitään merkitystä. Jos pesuvesi pääsee suoraan tankkiin, niin sillä ei ole mitään tekemistä tiivistymisen kanssa.
Comment
-
Comment