Announcement

Collapse
No announcement yet.

Z3 mallin moottori päivitys TU malliin?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • juster
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2003
    • 624

    Z3 mallin moottori päivitys TU malliin?

    Onkohan kellään tietoa, koska Z3 malliin tuli M52TU moottori? Vuosihan on 98, mutta minä kuukautena? Ja mitä joutuu maksamaan kovasta katosta?
  • Rossifumi
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2004
    • 1030
    • Hamina

    #2
    Syyskuussa tuli vanossi noihin.
    Maailma on erilainen nelikko kuskin silmin.

    On todennäköistä, että epätodennäköinen toteutuu.

    Comment

    • Masinol
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2003
      • 988
      • "Turku"

      #3
      Originally posted by Rossifumi
      Syyskuussa tuli vanossi noihin.
      Eikös m52:sessa ole ollut aina vanos toisin kun m50 ilman ja m50tu vanoksella
      Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring

      Comment

      • pete81
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2004
        • 2056
        • .........

        #4
        on mielestäni aina vanos ja jossain vaiheessa tuli tuplavanos!

        Comment

        • Z3BMW3
          Bimmer Rookie
          • Jun 2004
          • 159
          • Tampere

          #5
          Kova katto - kova hinta

          Kova katto taisi maksaa pohjamaalattuna maahantuojalla keväällä jotain 3200-3300e. Jos joku soittelee päivän hintaa, voisi laittaa vaikka infoa.

          Saksasta saapi alkup. käytettyä yleensä alle 2000e.

          Wiesmann-Hardtop BMW Z3 1900-2600e +verot+rahti
          Hamann 2200-2300e +verot+rahti (pohjamaalattu)

          Mukaan sitten pitää saada asennussarja, vastakappaleet runkoon. Sillä lämmitettävällä takalasilla ei tee mitään, muissa autoissakaan. Siitä ei siis kannata maksaa, eikä johtojen asennuksesta.

          Rätin voi jättää alle, katto tulee koriin ulkopuolelle. Kova katto hiljentää kummasti meteliä, pitää pikkaisen lämpimämpänä kabiinin. Pikakiinnikkeillä tulee taakse kiinni rungon vastakappaleisiin, edestä pulteilla.
          Z3BMW3

          Comment

          • juster
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2003
            • 624

            #6
            Kiitoksia Z3BMW3:lle asiallisesta vastauksesta kovasta katosta! Olen kiinnostunut kyseisestä autosta ja halusin tietää minkä arvoinen kyseinen katto on. Moottori ilmeisesti päivittyy E36/7 mallissa 8/98 M52TU versioon. Malleissa E39 ja E38 päivitys tapahtui 9/98 ja E46 korimallissa 4/98.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎