Announcement

Collapse
No announcement yet.

Z3 2.8l koneen virittäminen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Remotion
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2003
    • 15248
    • Ajamisen Iloa

    #16
    En kyllä mitään S50B32 pakosarjaa edes miettisi. Tällähetkellä Supersprintillä aivan helvetilliset alennukset BMW-kamoissa, itsellekin tuli just putki sieltä. Sieltä saa pakosarjoista lähtien sellasen setin että oksat fakkiin.

    Ja jos nyt S-moottorin haluaa niin helpointa ostaa suoraan M coupe. S54B32 koneiset on vielä ok hinnoissa, 5vuoden päästä ei todellakaan ole. Itsekin ostaisin jos en olisi jo 10v tätä samaa paskaa leiponut ja niin kova tunneside että en menen mielummin harmaan kiven läpi kaksikertaa kuin vaihdan autoa. Siitä saa 10tuhannen euron budjetilla noin 400hp 3,4l stroukattuna, tai sitten 4000-5000€ saa 550hp remmillä.
    Z3 coupé individual

    F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
    E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

    Comment

    • Tonton
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2006
      • 9101
      • Raisio

      #17
      Originally posted by Remotion View Post
      En kyllä mitään S50B32 pakosarjaa edes miettisi. Tällähetkellä Supersprintillä aivan helvetilliset alennukset BMW-kamoissa, itsellekin tuli just putki sieltä. Sieltä saa pakosarjoista lähtien sellasen setin että oksat fakkiin.

      Ja jos nyt S-moottorin haluaa niin helpointa ostaa suoraan M coupe. S54B32 koneiset on vielä ok hinnoissa, 5vuoden päästä ei todellakaan ole. Itsekin ostaisin jos en olisi jo 10v tätä samaa paskaa leiponut ja niin kova tunneside että en menen mielummin harmaan kiven läpi kaksikertaa kuin vaihdan autoa. Siitä saa 10tuhannen euron budjetilla noin 400hp 3,4l stroukattuna, tai sitten 4000-5000€ saa 550hp remmillä.
      Vaikka olis sopu hinnoissa niin ei sillä erotuksella osteta z3m:ää (z3m vs. z3 2.8+s5xb3x)
      sigpic
      M-B Vito -22
      Transit Custom -18
      Yamaha vx ho cruiser -22
      Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
      [email protected]

      Comment

      • Remotion
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2003
        • 15248
        • Ajamisen Iloa

        #18
        Originally posted by Tonton View Post
        Vaikka olis sopu hinnoissa niin ei sillä erotuksella osteta z3m:ää (z3m vs. z3 2.8+s5xb3x)
        So? On se silti helpompaa.
        Z3 coupé individual

        F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
        E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

        Comment

        • Tonton
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2006
          • 9101
          • Raisio

          #19
          Originally posted by Remotion View Post
          So? On se silti helpompaa.
          Tottakai se on Helppoa mutta jos ei ole käyttää sitä rahaa.
          Hinnan erotus on kuitenkin jo Yli 10ke

          Vaikka ostaisi 2.8 ja siihen s54
          Last edited by Tonton; 18-11-2016, 22:25.
          sigpic
          M-B Vito -22
          Transit Custom -18
          Yamaha vx ho cruiser -22
          Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
          [email protected]

          Comment

          • Bemu Z3
            Bimmer Rookie
            • Nov 2016
            • 72
            • Lahti

            #20
            Schrick 264/256 nokat



            Toimiiko nuo... Huomioiden tuon mitä muuta tarvitsee muuttaa.

            Product Details

            For the US E36 M3. Schrick 264/256 degree camshafts boost mid-high end power for that extra motivation at higher rpm. Low-end torque is not seriously affected due to the M50/M52s VAN0S System. And, higher profile cams work extremely well with an upgraded intake and exhaust. When upgrading the cams there are other areas you must take into consideration. Higher-flow fuel injectors, larger mass-air sensor, and custom programming are strongly recommended. Turner Motorsport sells complete intake & cam packages that boost power to over 290hp. See the Engine section under Camshafts for more info.

            Googlen Suomentamana...

            tuotteen yksityiskohdat
            Yhdysvaltain E36 M3. Schrick 264/256 asteen nokka lisätä puolivälissä huippuluokan tehon että ylimääräistä motivaatiota suuremmilla rpm. Low-end vääntömomentti ei heikentänyt johtuen M50 / M52s VAN0S System. Ja näkyvyyttä nokat toimivat erittäin hyvin päivitetty saannin ja pakokaasujen. Kun päivität nokat on muitakin alueita sinun on otettava huomioon. Korkeamman virtaus ruiskutussuuttimet, suurempi massa-anturi, ja mukautettuja ohjelmointi ovat erittäin suositeltavia. Turner Motorsport myy täydellinen saanti ja nokka-paketteja, jotka lisäävät voimaa yli 290hp. Katso Moottorin osan Jakeluakselien lisätietoja.

            Comment

            • Bemu Z3
              Bimmer Rookie
              • Nov 2016
              • 72
              • Lahti

              #21
              Mitä muuta kun nuo nokat pitäisi TÄÄLTÄ tilata, jos päivittää nokat ja imusarjan, sekä bensa puolen, sen saannin sekä ohjelmoinnin ymv

              Comment

              • Kaimu
                BTCF Member
                • Nov 2011
                • 464
                • Turun kupeessa

                #22
                Vielä kerran päänvaivaa: https://www.youtube.com/watch?v=ovUWr53GEs0
                Laita ennemmin S-moottoriin se pieni omaisuus, niin saat ehkä ennemmin rahoille "vastinetta"
                Kyllä m52 kiuas tarvitsee rahan lisäksi taikoja että saa tuon 300hp rikki.
                sigpic

                E82 n55

                Comment

                • Tonton
                  Bimmer Enthusiast
                  • Oct 2006
                  • 9101
                  • Raisio

                  #23
                  Originally posted by Bemu Z3 View Post
                  Mitä muuta kun nuo nokat pitäisi TÄÄLTÄ tilata, jos päivittää nokat ja imusarjan, sekä bensa puolen, sen saannin sekä ohjelmoinnin ymv

                  https://www.turnermotorsport.com/BMW-Z3/c-8-bmw-intake
                  Ei noita Jenkeissä kannata ostaa. Bmwltä saksasta ne kannattaa ostaa. S52b32 imunokka ja m50b25nv imunokka
                  sigpic
                  M-B Vito -22
                  Transit Custom -18
                  Yamaha vx ho cruiser -22
                  Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
                  [email protected]

                  Comment

                  • Remotion
                    Bimmer Enthusiast
                    • Mar 2003
                    • 15248
                    • Ajamisen Iloa

                    #24
                    Pitäskö tätä jatkaa siellä M52B28 virityshaaveiluja topikissa missä asianosaavia kommentoijia on enemmän ja missä vastaukset myös hyödyttää useampia?
                    Z3 coupé individual

                    F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                    E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                    Comment

                    • Remotion
                      Bimmer Enthusiast
                      • Mar 2003
                      • 15248
                      • Ajamisen Iloa

                      #25
                      Originally posted by Bemu Z3 View Post
                      Mitä muuta kun nuo nokat pitäisi TÄÄLTÄ tilata, jos päivittää nokat ja imusarjan, sekä bensa puolen, sen saannin sekä ohjelmoinnin ymv

                      https://www.turnermotorsport.com/BMW-Z3/c-8-bmw-intake
                      Laittaisin ton kaveriks ehdottomasti ainakin pakosarjat uusiks, vakiot on järkyttävän huonot, imupuolelle jos haluaa kikkailla: http://racehead.com.au/products-page...50-52-itb-kit/
                      Z3 coupé individual

                      F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                      E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                      Comment

                      • Bemu Z3
                        Bimmer Rookie
                        • Nov 2016
                        • 72
                        • Lahti

                        #26
                        Kiitoksia asiallisista neuvoista. Varsinkin nämä mihin olen halunnut vastauksia. Tän voi ylläpito siirtää. Olen lukenut kyseisen M52B28 topicin puoleen väliin ja tietoa on tullut.
                        Tonton ! Kumpi noista imunokista pakopuolelle ?

                        Comment

                        • Bemu Z3
                          Bimmer Rookie
                          • Nov 2016
                          • 72
                          • Lahti

                          #27
                          Originally posted by Remotion View Post
                          Laittaisin ton kaveriks ehdottomasti ainakin pakosarjat uusiks, vakiot on järkyttävän huonot, imupuolelle jos haluaa kikkailla: http://racehead.com.au/products-page...50-52-itb-kit/
                          Ajatellaan et laitan yllä mainitut nokat ja ton mistä laitoit linkin. Mitä imu ja bensa puolelle muuta. Ohjemointi ?

                          Comment

                          • JJT
                            Bimmer Enthusiast
                            • May 2005
                            • 6694
                            • .......

                            #28
                            Originally posted by Bemu Z3 View Post
                            Kiitoksia asiallisista neuvoista. Varsinkin nämä mihin olen halunnut vastauksia. Tän voi ylläpito siirtää. Olen lukenut kyseisen M52B28 topicin puoleen väliin ja tietoa on tullut.
                            Tonton ! Kumpi noista imunokista pakopuolelle ?
                            M50nv.
                            Myyn:
                            M10/20/52 E30-E36 osia

                            Comment

                            • Bemu Z3
                              Bimmer Rookie
                              • Nov 2016
                              • 72
                              • Lahti

                              #29
                              Nuo nokatko menee bolt on kiinni. Minkälainen hyöty tehonlisäyksenä ja mikä kärsii. Alavääntö vai yläkierrokset
                              Last edited by Bemu Z3; 19-11-2016, 09:27.

                              Comment

                              • Tonton
                                Bimmer Enthusiast
                                • Oct 2006
                                • 9101
                                • Raisio

                                #30
                                Originally posted by Bemu Z3 View Post
                                Nuo nokatko menee bolt on kiinni. Minkälainen hyöty tehonlisäyksenä ja mikä kärsii. Alavääntö vai yläkierrokset
                                Kyllä nuokin lukee siellä m52 topikissa, lue rauhassa
                                loppuun vaan.
                                M50nv imunokan ketjulinjaa pitää muuttaa 2mm sorvaamalla se nokan päästä pois.
                                S52b32 nokka menee bolt on.

                                Sellaisenaan koneen yleinen käytös kärsii enemmän kuin hyötyy saavutetusta ylärekisteristä
                                Mutta ohjelmoituna varmasti hyötyä koko alueelle.

                                Miksi tehdä yksittäinen muutos ja mietiä sen hyötyjä jos olet valmis käyttämään rahaa kone kokonaisuuteen.

                                Keräät täältä ranskalaisilla viivoilla osakokonaisuuden mitä pitää hommata, ostat ne taiannat toimeksi annon jollekkin
                                Viet paikalliselle koneistamolle läjän annat kasata koneen uusilla kulutus osilla. Ostat bmwltä uudet kumiosat tallin pöydälle ja sitten vaihdat päivän aikana sen raakamoottorin sinne keulalle.

                                Vakio ohjauksella ajelet jollekkin kuka säätää siemensiä annat hänen touhuta päivän niin siinä sulla on valmis paketti.
                                sigpic
                                M-B Vito -22
                                Transit Custom -18
                                Yamaha vx ho cruiser -22
                                Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
                                [email protected]

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎