Tapaus Z4 2008 3.0I automaatti e86 coupe ja tasauspyörästö kulunut/takeltelee. Mistä löytyisi alkuperäinen zf lukko ton avoimen tilalle ja miten 3.91 tai suunnilleen nelosen välitys? vai onko mahdoton paikka?
Muutamasta paikasta suomesta kysellyt jotka erikoistuneet ralli ja rata BMW perien tekemiseen ja kaikki sanoo ettei siellä olekaan typ 188 perä vaan jotain ihan muuta,- esim vetarit ei ole kuudella pultilla kiinni vaan jollain seger renkailla yms - ja että eivät halua oikeastaan koskea tuohon perään pitkällä tikullakaan....
Onko joku joka näistä oikeasti tietää ja pystyy toimittamaan toimivan perän 50-75% lukolla ja ramppikulmat säädettynä ja mielellään nelosen ruuvilla, vai onko taas pakko tutkia ja opetella itse ja tehdä vaikeimman kautta ??
Muutamasta paikasta suomesta kysellyt jotka erikoistuneet ralli ja rata BMW perien tekemiseen ja kaikki sanoo ettei siellä olekaan typ 188 perä vaan jotain ihan muuta,- esim vetarit ei ole kuudella pultilla kiinni vaan jollain seger renkailla yms - ja että eivät halua oikeastaan koskea tuohon perään pitkällä tikullakaan....
Onko joku joka näistä oikeasti tietää ja pystyy toimittamaan toimivan perän 50-75% lukolla ja ramppikulmat säädettynä ja mielellään nelosen ruuvilla, vai onko taas pakko tutkia ja opetella itse ja tehdä vaikeimman kautta ??
Comment