Announcement

Collapse
No announcement yet.

Z3 "drain hole"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Buzz3
    Newbiemmer
    • Jun 2021
    • 2
    • Kristiinankaupunki

    Z3 "drain hole"

    Uutena Z3 omistajana pitää kysellä seuraavaa, mistä löydän Z3 "drain holet"!? Olen Youtubesta yrittänyt etsiä videon jossa kerrotaan missä ne sijaitsee, oletan että niitä on molemmilla puolilla autoa niinkuin Z4, ja miten niihin pääsee käsiksi joko ylhäältä tai alhaalta. Yhden lyhyeen todella surkean pätkän olen sieltä löytänyt ja siitä ei ollut mitään apua. Joten kertokaa noviisille.
  • mikkod
    BTCF Member
    • Aug 2007
    • 5183
    • Stadi

    #2
    Originally posted by Buzz3 View Post
    Uutena Z3 omistajana pitää kysellä seuraavaa, mistä löydän Z3 "drain holet"!? Olen Youtubesta yrittänyt etsiä videon jossa kerrotaan missä ne sijaitsee, oletan että niitä on molemmilla puolilla autoa niinkuin Z4, ja miten niihin pääsee käsiksi joko ylhäältä tai alhaalta. Yhden lyhyeen todella surkean pätkän olen sieltä löytänyt ja siitä ei ollut mitään apua. Joten kertokaa noviisille.
    https://zroadster.org/threads/z3-roof-drain-holes.8080/ :think
    Helkama S3000
    Myydään kutosen alustaosia
    This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla

    Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"

    Comment

    • Tomes70
      BTCF Member
      • Jan 2016
      • 64
      • TURKU :(

      #3
      Originally posted by Buzz3 View Post
      Uutena Z3 omistajana pitää kysellä seuraavaa, mistä löydän Z3 "drain holet"!? Olen Youtubesta yrittänyt etsiä videon jossa kerrotaan missä ne sijaitsee, oletan että niitä on molemmilla puolilla autoa niinkuin Z4, ja miten niihin pääsee käsiksi joko ylhäältä tai alhaalta. Yhden lyhyeen todella surkean pätkän olen sieltä löytänyt ja siitä ei ollut mitään apua. Joten kertokaa noviisille.
      Moi
      Tuolla toisessa keskustelussa sulle vastailin et ei oo mitään sadevesirännejä z3 avossa, mutta kyllä siellä taitaa olla https://www.youtube.com/watch?v=Z8cBd7UP0dk
      Parempaa en löytäny...
      Z3 2.0, -99, Luscious lips

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎