Uutena Z3 omistajana pitää kysellä seuraavaa, mistä löydän Z3 "drain holet"!? Olen Youtubesta yrittänyt etsiä videon jossa kerrotaan missä ne sijaitsee, oletan että niitä on molemmilla puolilla autoa niinkuin Z4, ja miten niihin pääsee käsiksi joko ylhäältä tai alhaalta. Yhden lyhyeen todella surkean pätkän olen sieltä löytänyt ja siitä ei ollut mitään apua. Joten kertokaa noviisille.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Z3 "drain hole"
Collapse
X
-
Originally posted by Buzz3 View PostUutena Z3 omistajana pitää kysellä seuraavaa, mistä löydän Z3 "drain holet"!? Olen Youtubesta yrittänyt etsiä videon jossa kerrotaan missä ne sijaitsee, oletan että niitä on molemmilla puolilla autoa niinkuin Z4, ja miten niihin pääsee käsiksi joko ylhäältä tai alhaalta. Yhden lyhyeen todella surkean pätkän olen sieltä löytänyt ja siitä ei ollut mitään apua. Joten kertokaa noviisille.Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
-
-
Originally posted by Buzz3 View PostUutena Z3 omistajana pitää kysellä seuraavaa, mistä löydän Z3 "drain holet"!? Olen Youtubesta yrittänyt etsiä videon jossa kerrotaan missä ne sijaitsee, oletan että niitä on molemmilla puolilla autoa niinkuin Z4, ja miten niihin pääsee käsiksi joko ylhäältä tai alhaalta. Yhden lyhyeen todella surkean pätkän olen sieltä löytänyt ja siitä ei ollut mitään apua. Joten kertokaa noviisille.
Tuolla toisessa keskustelussa sulle vastailin et ei oo mitään sadevesirännejä z3 avossa, mutta kyllä siellä taitaa olla https://www.youtube.com/watch?v=Z8cBd7UP0dk
Parempaa en löytäny...Z3 2.0, -99, Luscious lips
Comment
-
Comment