Noniin, eka posti tänne. Tuli tuossa vajaa viikko sitten hankittua Z3 M Roadster. Ja ensimmäinen ongelma on ulkolämpömittarin tarkkuus. Aamulla kone kylmänä mittari näyttää tarkasti ulkolämpötilan mutta koneen lämmetessä alkaa mittari heittämään n. 5C astetta lämpimämpää tulosta.
Anturi on on varmasti jonkin lämmönlähteen (moottorin) lähellä, pitäisi siirtää jonnekin suotuisampaan paikkaan, mutta missä se anturi on?
Kone tuntuu olevan oikein hyvässä kunnossa, vanos ei pidä ääntä, mitään nakutusta tai vastaavaa ei kuulu kylmänä eikä kuumana. Mutta ykkös ja kakkosvaihteella auton voimansiirto kyllä pitää jonkin verran ääntä, hankala selittää millaista. Kuuluuko voimansiirron pitää mitään ääntä?
Miten moottorin flekti (ei sähkönen..), kuuluuko puhaltaa kylmänäkin? Millä tunnistaa rikkinäinen visko?
Jotain kuviakin voisi pistää tonne showroom puolelle jos viikonloppuna kerkiäisi kuvailemaan...
Kiitoksia jo etukäteen avusta.
Terv,
Silli
Anturi on on varmasti jonkin lämmönlähteen (moottorin) lähellä, pitäisi siirtää jonnekin suotuisampaan paikkaan, mutta missä se anturi on?
Kone tuntuu olevan oikein hyvässä kunnossa, vanos ei pidä ääntä, mitään nakutusta tai vastaavaa ei kuulu kylmänä eikä kuumana. Mutta ykkös ja kakkosvaihteella auton voimansiirto kyllä pitää jonkin verran ääntä, hankala selittää millaista. Kuuluuko voimansiirron pitää mitään ääntä?
Miten moottorin flekti (ei sähkönen..), kuuluuko puhaltaa kylmänäkin? Millä tunnistaa rikkinäinen visko?
Jotain kuviakin voisi pistää tonne showroom puolelle jos viikonloppuna kerkiäisi kuvailemaan...
Kiitoksia jo etukäteen avusta.
Terv,
Silli
Comment