Eli kummatkin takajouset olivat poikki ja vaihtaahan ne katsastukseen piti. Heitin alle e46 normi takajouset ja läpi meni mutta kun nuo e46 normijouset ovat ilmeisesti 1 cm liian pitkät... Ajattelin kesällä taistella alle normaalit Z4:sen jouset mutta mistäs sellaiset löytyisivät? Marmoritiskiltä en lähde hakemaan, koska olen kuullut, että ovat niin karkaistuja, etteivät oikein tahdo kestää. Tuo on helppo uskoa, koska minun 54 tkm ajetussa autossa olivat molemmat poikki. Marmoritiskin hintakaan ei houkut (100 €/kpl), koska samaan hintaan näyttäis netistä saavan kokonaisia paketteja. Loppujen lopuksi tuo hinta ei ole kynnyskysymys jos jostain löytysivät vaih hyvät jouset. Netti (ebay yms.) ovat pullollaan madallusjousia ja -sarjoja (-20 - 30 mm) mutta kun minä tarvitsisin normaalit jouset...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mistä normi jouset Z4:seen?
Collapse
X
-
Useimmilla valmistajilla ollu noissa madallussarjoissa normipituset takajouset, vaikka madallusta luvattu... ainakin H&R -30/10 tms. setti yleensä nostanu takapäätä löystyneistä orkkisjousista. +se ei tee huonoo laittaa toi H&R vaikka eteenkin.. tai myydä ylimääräsenä pois jos pihatie tms. estää matalemman.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
Comment