Tietääkö kukaan mitä täytyy purkaa kallistuksenvakaajaa vaihtaessa (taka)? Näytti aika ahtaalta. Eteen vaihdettiin muutamassa minuutissa, mutta aika loppui kesken.. (h&r)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
z3 mcoupe takapään kallistuksenvakaaja
Collapse
X
-
Kyllä sen sieltä pitäisi suht kivutta lähteä, vararengas / kotelo pois tieltä niin mahtuu tulemaan.- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by Jalluton View Postei ämmässä ole tietääkseni? Mietin että tarviiko repiä loppuosa putkista pois?
Ei tarvitse putkea eikä renkaita irroitella, kyllä se helposti sielä tulee kun kääntelee.- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by Jalluton View PostSaatiin vaihdettua takavakaaja, mutta oli yllättävän ahdas. Putket irti korista ja pientä vääntöä niin mahtui just ja just. Onpas putket jämäkästi kiinni korissa, ei ole edellisissä autoissa noin hyvin olleet tuetut..
Hyvähän niiden putkien olla jämäkästi, eivät turhia kolise pohjaan.- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
Comment