Nyt on tullu tapeltua zetan takaosan sähköjen kanssa ensiksi pimmeneiden lisäjarruvalon polttimoiden kanssa ja sen jälkeen toimimattoman kontin keskuslukituksen kanssa.
Vian aiheuttajaksi on selvinnyt vuotava lisäjarruvalon tiiviste, kiitos Herttoniemen Laakkosen, joka viime syksynä kontin maalauksen yhteydessä on laittanut tiivisteen huonosti.
Lisäjarruvalon polttimoiden palamisen syyksi selvisi hapettuneet liittimet, mutta kontin keskuslukko ei pelaa vieläkään eli apuja tarvittaisiin.
Miten tuo keskuslukituksen moottori tuolta näppärimmin puretaan ja voiko sitä jollain tavalla testata? Avaimesta kääntämällä kontti menee lukkoon ja samalla ovetkin eli tieto liikkuu kontista pois päin, mutta ei kontin suuntaan.
Kaikki zeta-omistajat joilla on vähän kosteuden hajua kontissa: Kannattaa tsekkaa se lisäjarruvalo! Itse tilasin siihen nyt varuiksi uuden tiivisteenkiin.
Vian aiheuttajaksi on selvinnyt vuotava lisäjarruvalon tiiviste, kiitos Herttoniemen Laakkosen, joka viime syksynä kontin maalauksen yhteydessä on laittanut tiivisteen huonosti.
Lisäjarruvalon polttimoiden palamisen syyksi selvisi hapettuneet liittimet, mutta kontin keskuslukko ei pelaa vieläkään eli apuja tarvittaisiin.
Miten tuo keskuslukituksen moottori tuolta näppärimmin puretaan ja voiko sitä jollain tavalla testata? Avaimesta kääntämällä kontti menee lukkoon ja samalla ovetkin eli tieto liikkuu kontista pois päin, mutta ei kontin suuntaan.
Kaikki zeta-omistajat joilla on vähän kosteuden hajua kontissa: Kannattaa tsekkaa se lisäjarruvalo! Itse tilasin siihen nyt varuiksi uuden tiivisteenkiin.
Comment