Onko kenelläkään tietoa/kokemusta miksi Z4:sen ikkunat vinkuvat käytettäessä kun aurinko on lämmittänyt ikkunan/oven? Kun aurinko on porottanut ikkunaan/oveen niin ikkunan kun laskee ala tai nostaa ylös niin kuuluu hirveä "väääääääääääännnnngnngnggggg" melkein koko ajan kun ikkuna liikkuu. Tämä siis tapahtuu ainoastaan silloin kun aurinko on lämmittänyt. Jos toinen puoli autosta on ollut varjossa niin silloin toinen puoli ei vingu. Vähän saa hävetä kun laskee/nostaa kattoa aurinkoisella keleillä kun autosta kuuluu tuollainen vinkuna.
Olen yrittänyt vahata ikkunoita, että niistä tulisi liukkaammat. Olen yrittänyt rasvata ikkunan tiivisteitä WD-40:llä, koska aivan kuin ääni kuuluisi niistä ikkunan alareunassa ovessa olevista tiivisteistä, mutta ei ole auttanut...
Olen yrittänyt vahata ikkunoita, että niistä tulisi liukkaammat. Olen yrittänyt rasvata ikkunan tiivisteitä WD-40:llä, koska aivan kuin ääni kuuluisi niistä ikkunan alareunassa ovessa olevista tiivisteistä, mutta ei ole auttanut...
Comment