Jos se ei meinaa nousta tai laskea niin 95% todennäköisyydellä siitä on mennyt/menossa katon pumppu/moottori. Tyyppivika, imaisee vedenpoistokanavista vettä pumppuun ja ajanmyötä korroosio syö.
Osa laakkosella tais olla 1220€ ja korjaus about 1,5 päivän työ.
Mulla menee 14.9 saman syyn takia korjaukseen, ei tosin laakkoselle.
Jos se ei meinaa nousta tai laskea niin 95% todennäköisyydellä siitä on mennyt/menossa katon pumppu/moottori. Tyyppivika, imaisee vedenpoistokanavista vettä pumppuun ja ajanmyötä korroosio syö.
Osa laakkosella tais olla 1220€ ja korjaus about 1,5 päivän työ.
Mulla menee 14.9 saman syyn takia korjaukseen, ei tosin laakkoselle.
Tämä vika on tullut kaikkiin alkupään zetoihin mitä tiedän...
Ai paska juttu. Nimenomaan nihkeä enään toimimaan. Antaa sitten katon olla, mutta kiitos informaatiosta tietää ainakin omistajaa valaista asiasta. Onneks kesä taitaa olla ohi jo.
Unohtu mainita että katon tosiaan voi manuaalisesti hätätapauksesta nostaa mutta sitten kun se ei enää sähköisesti nouse niin ei kannata manuaalisesti jatkaa montaa kertaa. Tulee kuulemma vaan enemmän tuhoa.
Itsellänikin hajosi kattomoottori eilen..
Tuohon 1220€ hintaan sisältyy varmaan korjauskulut myös..
Mitä itse olen tiedustellut niin moottori maksaa noin 370€-450€, eli jos et ole aivan tumpelo niin vaihda moottori itse.
Laakkonen tarjosi nimenomaan osalle hintaa 1220.
Toi vajaa 500 hunttia maksava osa on käsittääkseni jokin muu, ilmeisesti se mikä voi mennä paskaks jos jatkaa katon käyttöä manuaalisesti ja sieltä menee joku tiiviste.
No niin kiitoksia tosiaan. Nuo edellä mainitut sivut ja threadit on kyllä kullan arvoisia. Uuttaa moottoria tilaukseen, silikoonia kotelon liitokseen ja se valumareikä sinne alas.
Hupiauto ton mun auton hoitaa ja sillä on omastakin Z4sta mennyt tuo osa paskaksi. Eli varaosa 54347016893
Tuo "54347016893" osa on käsittääkseni vanha, niinkun tuolla listassakin on ilmotettu "ended" ja se on minun käsittääkseni korvattu tällä uudella 54347193448 osallla.. Mutta en nyt tietenkään 100% varma ole asiasta.
Tuo "54347016893" osa on käsittääkseni vanha, niinkun tuolla listassakin on ilmotettu "ended" ja se on minun käsittääkseni korvattu tällä uudella 54347193448 osallla.. Mutta en nyt tietenkään 100% varma ole asiasta.
Ok, täytyypä raportoida tänne kun auto saadaan kuntoon että mikä osa sinne tarkalleen lopulta laitettiin. 14 päivä tätä kuuta siis korjaukseen.
Comment