Mistäköhän kannattaisi alkaa etsiskelemään vikaa ohjauksen narinaan,,,
Tässä kesän mittaan ohjauksessa on alkanut ilmeneen auton merkillinen tapa "vaellella" pitkin tietä, ohjaus hakee, joten täytyy sompata rattia että saa auton kulkemaan suht suoraan.
Ohitukset, joita M pelillä tulee suht usein ovat myös HC osastoa, auto riuhtaisee palatessaan keskilinjalta omalle kaistalleen voimakkaasti vasempaan.
Ohjaus ei palauta vaan autoa täytyy ajaa koko ajan, sinällään merkillistä että voimakkaan kiihdytyksen tai jarrutuksen yhteydessä menee suoraan eikä nyi minnekkään????
Noihin suivaantuneena kävin tarkistuttamassa pyörien suuntauksen. Aurauksessa pieni ~2asteen heitto joka suunnattiin kuntoon, muut arvot camper/casteri olivat asentajaa lainaten "VR:n juna luokkaa". Pitäisi olla tiessä kuin ammuttu.....
Keväällä kastastuksessa tarkisteltiin nivelet -> Ei minkäänlaista väljyyttä. Suuntauksen yhteydessä pikainen nykiminen, alapallojen ja raidetankojen tarkistus, ei väljyyttä.
Tuon suuntaus operaation lopputulos oli että auto, ihan kiusallaan päätti kaiken muun yllä mainitun lisäksi alkaa naristamaan ohjausta, eli ohjauspyörää käännellessä pitää melkoista narinaa, narinaan ei vaikuta onko auto käynnissä vai ei, jokseenkin käynnissä ollessaan tehostin ehkä hieman hiljentää ääntä..
Pisteenä i:n päälle sytytti vielä airbagin vikamerkkivalonkin !!! Joskaan en usko että sillä kyseiseen migreeniin mitään yhteyttä olisi. Luultavasti tuolla harraste-pelillä on "hajoitetaan omistaja" moonikset menossa,,,
Mutta mutta, olisin kiitollinen ajatuksista mistä alkaa vikaa/vikoja metsästämään?
Autolla on ajettu 120tkm ettei tuon tekniikka nyt ainakaan pitäisi ajosta väsynyt olla, revittelyä eikä kuminpolttoa ole harrastettu. Ei myöskaan kolaroitu,,,
Tässä kesän mittaan ohjauksessa on alkanut ilmeneen auton merkillinen tapa "vaellella" pitkin tietä, ohjaus hakee, joten täytyy sompata rattia että saa auton kulkemaan suht suoraan.
Ohitukset, joita M pelillä tulee suht usein ovat myös HC osastoa, auto riuhtaisee palatessaan keskilinjalta omalle kaistalleen voimakkaasti vasempaan.
Ohjaus ei palauta vaan autoa täytyy ajaa koko ajan, sinällään merkillistä että voimakkaan kiihdytyksen tai jarrutuksen yhteydessä menee suoraan eikä nyi minnekkään????
Noihin suivaantuneena kävin tarkistuttamassa pyörien suuntauksen. Aurauksessa pieni ~2asteen heitto joka suunnattiin kuntoon, muut arvot camper/casteri olivat asentajaa lainaten "VR:n juna luokkaa". Pitäisi olla tiessä kuin ammuttu.....
Keväällä kastastuksessa tarkisteltiin nivelet -> Ei minkäänlaista väljyyttä. Suuntauksen yhteydessä pikainen nykiminen, alapallojen ja raidetankojen tarkistus, ei väljyyttä.
Tuon suuntaus operaation lopputulos oli että auto, ihan kiusallaan päätti kaiken muun yllä mainitun lisäksi alkaa naristamaan ohjausta, eli ohjauspyörää käännellessä pitää melkoista narinaa, narinaan ei vaikuta onko auto käynnissä vai ei, jokseenkin käynnissä ollessaan tehostin ehkä hieman hiljentää ääntä..
Pisteenä i:n päälle sytytti vielä airbagin vikamerkkivalonkin !!! Joskaan en usko että sillä kyseiseen migreeniin mitään yhteyttä olisi. Luultavasti tuolla harraste-pelillä on "hajoitetaan omistaja" moonikset menossa,,,
Mutta mutta, olisin kiitollinen ajatuksista mistä alkaa vikaa/vikoja metsästämään?
Autolla on ajettu 120tkm ettei tuon tekniikka nyt ainakaan pitäisi ajosta väsynyt olla, revittelyä eikä kuminpolttoa ole harrastettu. Ei myöskaan kolaroitu,,,
Comment