Jos siellä on ne ihan susipaskat katalysaattori heti kannessa kiinni, niin kyllä ne pakosarjat kannattaa vaihtaa. Katit voi sitten viskata mäelle tai siirtää auton alle.
Tässä M54B25 käppyrät ebay sarjoilla ja ilman
Vakio
Älä sitten osta schmiedmannin sarjaa jos et halua kauheesti modata niitä, että istuisivat kunnolla. Mä ostin ja vieläkin vituttaa, kun ei oo unohtunut se työn määrä. Saman tehonnousun olis saanu ihan rehellisesti kiinalaisilla rst-sarjoillakin. Noissa Smiidmanneissa ei muuta saksalaisuuteen viittaavaa oo kuin nimi. Kollektoritkin oli ihan vitun kauheet sisältä. Se ebayn perus sarja oli paljon siistimpää jälkeä sovituksiltaan ja kollektoritkin oli kunnolla tehty. Päältähän ne smiidmannit oli hienot (yhtä ryssän kurvia lukuun ottamatta) kun oli nättiä saumaa.
Tässä M54B25 käppyrät ebay sarjoilla ja ilman
Vakio
Älä sitten osta schmiedmannin sarjaa jos et halua kauheesti modata niitä, että istuisivat kunnolla. Mä ostin ja vieläkin vituttaa, kun ei oo unohtunut se työn määrä. Saman tehonnousun olis saanu ihan rehellisesti kiinalaisilla rst-sarjoillakin. Noissa Smiidmanneissa ei muuta saksalaisuuteen viittaavaa oo kuin nimi. Kollektoritkin oli ihan vitun kauheet sisältä. Se ebayn perus sarja oli paljon siistimpää jälkeä sovituksiltaan ja kollektoritkin oli kunnolla tehty. Päältähän ne smiidmannit oli hienot (yhtä ryssän kurvia lukuun ottamatta) kun oli nättiä saumaa.
Comment