Niin justiin että ei kannata ostaa bemaria kun niitä ei voi virittää.... vai?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mun Z3:seen tarttis lisätehoja..
Collapse
X
-
Originally posted by TommeNiin justiin että ei kannata ostaa bemaria kun niitä ei voi virittää.... vai?Loppuen lopuks sydämmeen mahtuu vaan yks ämmä
Comment
-
-
Originally posted by TommeNiin justiin että ei kannata ostaa bemaria kun niitä ei voi virittää.... vai?
Jos ne sun viikkorahat ei sittenkään riitä siihen, niin jatka sitä spoilerilehden lukemista ja monkeyn kiillottamista vielä muutama vuosi...Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
-
Originally posted by TommeNiin justiin että ei kannata ostaa bemaria kun niitä ei voi virittää.... vai?
Kannattais tutustua niihin säädöksiin jotka koskevat vähäpäästöiseksi luokiteltuja ajoneuvoja. Ne koskee muitakin kuin Bemareita.With jap crap, life sucks and then you die
Comment
-
-
Originally posted by jepsNo toi sun z3:n kone ei ehkä oo ihan paras virittämisen aihio Kylhän tollasta 325 e36:ta helposti virittää, mutta jos todellista tehoo haluaa ni se on remmiahdin tai turbo. Ja se taas tulee maksaa... esim. VTT:n testit 1700e
Juu.. Ei ehkä Z3 1.8 moottorilla ole mikään unelmavirittelykohde. Ja oletukset siitä ettei "bemaria kannata ostaa kun sitä ei voi virittää" voi varmaan pistää mappiin ö muiden GTi-lehdestä tuttujen juttujen joukkoon. ("haluisin mun nissan sunnyyn skylinen tekniikan.. saisko tän katsastuksesta läpi?")
Jos haikailet jotain iisiä lastutus/ECU remappingia, tms softaviritystä niin osta hyvä mies turbokoneinen auto. Tai mikä parempaa, osta vanhempi, ei vähäpäästöinen BMW ja tällää sihen ahdin kiinni. Sen jälkeen voit näytellä persettä VTT:n testeille :wink:
Mutta.. Eihän vanhemmat bemarit ilmeisesti käy? Eihän niitä ole edes Fast n the Furiosissa.
Ei herneitä, menen nukkumaan..:think
Comment
-
-
Originally posted by TommeLaiskiainen myydään pois.. ostampa jonku monsterin..
Muutettu:
BMW 300-sarja 6-syl. 325i cabriolet -94
Saakos tohon turboa kuinka kivasti? kannattaako tommosta laittaa? paljonko maksais +200hp +250hp ja +300hp siis noin suurinpiirtein.. voi myös laittaa enemmänkin jos teillä kantti kestää..
M52b28 on muutenkin kaikinpuolin mukava kone. Tosi pienikulutuksinen, vääntää joka alueella ja tehoa riittää vakionakin mukavasti. M50b25 taas syö ainetta aika lailla enemmän ja repii vasta ylhäällä. Jotkut tykkää siitä, mutta itse ajan mieluummin tasaisesti vääntävällä autolla.
Lisäksi tuo 328 cabrio on säilyttänyt aika hyvin hintaa kun taas 325 cabrioita on aika edullisestikin. Saksassa kuitenkin melkein samalla hintaa myynnissä, eikä -95 328:n verot ole merkittävästi 325:ttä suuremmat.
Comment
-
-
Originally posted by KFZ-KoenigNo mitä sitä ite sormia likaamaan, osta tollanen 6.0 Alpina B12. Siin on sentään 430hv vakiona eikä siel tarvii istuu hartiat rutussa ja pää kenossa, niin kuin noissa pikkuautoissa. Noihan on vielä aivan älyttömän halpojakin, jotain reilu 40.000 ja veroja toiset päälle. Jos toi alkaa tuntuu tavanomaselta, niin teetättää siitä sitten avomallin...
Jos ne sun viikkorahat ei sittenkään riitä siihen, niin jatka sitä spoilerilehden lukemista ja monkeyn kiillottamista vielä muutama vuosi...
Vaihoin jo merkkiä.. bemu on myyty ja audi ostettu tilalle.. paska merkki koko bemariI am kept in place by G-forces, not seatbelts!
Comment
-
-
[QUOTE=Tomme]Olisipa hauska nähdä mimmonen dorka istuu avoautossa hartiat lutussa ja pää kenossa
Joo taitaa olla pää jo vähä muutenkin jäässä, jos ajoit näillä keleillä ilman kattoa...
No satuin löytämään Tommen uudesta Audista pari kuvaa. Siinä näyttäs olevan vähä vielä pakkelihommia ja kevääks pitäis näköjään ettii uudet alutkin. Saiskohan noi pikku lommot peittoon jollain korisarjalla ja lintulaudalla??? Koneeks tulee varmaan joku reilu 10-litranen V12 neljällä turbolla ainakin ja levikkeet kiinnitetään räkäpalloilla...Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
Comment